به گزارش پارس به نقل از فارس هادی عقیلی در خصوص شرایط تیم فوتبال سپاهان پیش از دیدار مقابل سایپا در هفته پایانی لیگ برتر گفت: همه چیز خوب است و خوشبختانه شرایط خوبی بر تیم حاکم است. از طرف دیگر همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد قهرمان لیگ در روز آخر مشخص می‌شود و این موضوع نشان می‌دهد که لیگ ما چقدر پویاست.

وی درباره اینکه آیا در بازی سپاهان مقابل سایپا حواس بازیکنان این تیم به بازی تراکتورسازی و نفت خواهد بود یا نه، افزود: حتی در بازی با استقلال خوزستان و نفت مسجد سلیمان کاری به نتایج سایر تیم‌ها نداشتیم و این شرط را بین خودمان گذاشته بودیم که کسی از آن بازی‌ها به ما اطلاعی ندهد. به هر حال هرچه آنجا اتفاق بیفتد چیزی نیست که در اختیار ما باشد اما ما به قهرمانی در لیگ برتر امیدوار هستیم حتی اگر شانس‌مان کم باشد.

عقیلی در خصوص اینکه جو عمومی در اصفهان چقدر به قهرمانی سپاهان در لیگ برتر امید دارد، افزود: هواداران هم مثل خود ما خیلی به قهرمانی امیدوارند البته بازی‌های لیگ برتر نشان داده که هیچ نتیجه‌ای قابل پیش‌بینی نیست اما این را می‌توانم بگویم که سپاهان چه قهرمان لیگ برتر بشود چه نشود تنها تیمی که در حد و قواره قهرمانی بود سپاهان است و این حرف را فارغ از هر نتیجه‌ای که در روز جمعه به دست می‌آید می‌گویم.

مدافع تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سؤال که آیا الآن حسرت امتیازهای از دست داده در ابتدای فصل در لیگی که گذشت را نمی‌خورند افزود: باید بگویم بیشتر مساوی‌های داخل خانه و بد شروع کردن نیم‌فصل دوم شرایط ما را سخت کرد اما در سایر زمان‌ها ما خوب بودیم که این افت محسوس در نیم‌فصل دوم به دلیل تعطیلات لیگ بود که گریبان ما را گرفت اما در بسیاری از بازی‌ها ما خوب بازی می‌کردیم.

وی درباره اینکه آیا لیگ برتر امسال لیگ جذابی بود یا نه،‌افزود: از نظر من که لیگ پرهیجانی بود اما از نظر خیلی‌ها چون استقلال و پرسپولیس مدعی قهرمانی نیستند شاید بگویند که لیگ جذابی نبوده هرچند که نمی‌توان کتمان کرد علاقه جراید و رسانه‌ها به سمت و سوی این دو تیم است و بازتابی روی تیم‌های دیگر ندارند هرچند که نمی‌شود روی این دو تیم مانور نداد و باید استقلال و پرسپولیس تقویت شوند تا انگیزه سایر تیم‌ها بیشتر بشود.