به گزارش پارس به نقل از ایسنا پس از آن که ستاره برزیلی بارسلونا در دیدار با سویا تعویض شد و واکنش نشان داد، در تمامی بازی‌های تیمش حضور داشت و حتی یک دقیقه را هم از دست نداده است. او همچنین از آن پس گل‌های بیشتری را برای کاتالان‌ها به ثمر رسانده است.

به نظر می‌رسد نیمار در بهترین شرایط خود در بارسلوناست. کاپیتان تیم ملی فوتبال برزیل در 6 دیدار پیشین تیمش مقابل پاری‌سن‌ژرمن، اسپانیول، ختافه، کوردوبا، بایرن‌ مونیخ و رئال سوسیداد گلزنی کرده است که هیچگاه در دوران فوتبالش نتوانسته بود چنین رکوردی را از خود به جا بگذارد.

پس از آن که لوییس انریکه در ورزشگاه رامون سانچس پیسخوان و مقابل سویا، نیمار را از بازی بیرون کشید و این بازیکن هم خشم خود را به انریکه نشان داد، بارسلونا هشت بازی انجام داده و نیمار هم 720 دقیقه در ترکیب این تیم حاضر بوده است. او توانسته میانگین گلزنی خودش را نیز بالاتر ببرد و این را در همه دیدارهایی که در آن حاضر بود، به حریفان نشان داده است.

فرم خوب نیمار موجب شد او در 46 مسابقه‌ای که در این فصل برای بارسلونا انجام داده است، موفق به زدن 35 گل شود. اگر به آمار گل‌های زده کریم بنزما (22) و گرت بیل (17) نگاه کنیم می‌بینیم که نیمار فقط چهار گل کمتر از مجموع گل‌های بنزما و بیل به ثمر رسانده است.

نیمار مقابل رئال سوسیداد موفق به زده گل شماره 50 خود با پیراهن بارسلونا در 87 بازی شد. لیونل مسی برای رسیدن به رکورد 50 گل با پیراهن بارسلونا 119 بار به میدان رفته بود.