به گزارش پارس به نقل از فارس علیرضا منصوریان پس از پیروزی یک بر صفر نفت تهران مقابل صبای قم،‌ گفت: از نتیجه بازی راضی هستم. در سخت‌ترین شرایط برنده شدیم. نفت تهران الگوی بسیار خوبی برای سایر تیم‌ها است و توانستیم با برنامه بسته و فشرده سازمان لیگ خودمان را تطبیق دهیم. امروز آزمایش بزرگی برایمان بود و در روزی که حریف فکر می‌کرد خسته هستیم 3 امتیاز را گرفتیم.

وی افزود: صبا یک شانس گلزنی روی ضربه محمد اوسانی که یک بازیکن آینده‌دار است به دست آورد. بازی را مدیریت کردیم و طبیعی بود که از برتری‌مان دفاع کنیم. در مجموع از بردی که به دست آوردیم راضیم و این پیروزی را به کل خانواده نفت تقدیم می‌کنم. این پیروزی را به کسانی تقدیم می‌کنم که کم‌کم در خانه‌هایشان هوادار نفت تهران می‌شوند.

سرمربی نفت تهران در ارتباط با اینکه آیا فکر می‌کند صبا فقط یک موقعیت داشته است، تصریح کرد: چیزی که من در بازی دیدم را بیان می‌کنم. تمام تلاش ما این بود که توپ پشت مدافعان‌مان به بازیکنان حریف نرسد. موقعیتی را می‌توان خطرناک تلقی کرد که بازیکن تک به تک شده باشد.

منصوریان در ارتباط با فینال لیگ برتر که در هفته آینده بین تراکتورسازی و نفت تهران برگزار می‌شود،‌تصریح کرد: همانطور که پیش‌بینی می‌کردیم تکلیف قهرمان لیگ سال 94 در ثانیه‌های آخر مشخص خواهد شد. سه تیم تراکتورسازی، سپاهان و نفت تهران شانس قهرمانی دارند. سپاهان پشت سر تراکتورسازی و نفت تهران جلو می‌آید. هر سه تیم برای کسب قهرمانی فقط نیاز به پیروزی دارند. اگر قهرمان لیگ چهار هفته قبل مشخص می‌شد لیگ با کیفیت بود ولی هیجان نداشت. ما تیم جوانی هستیم و از همین حالا تمام تمرکزمان بازی با تراکتورسازی است. در آن مسابقه میهمان هستیم و می‌خواهیم با دست پر به تهران برگردیم. بازی با صبا به مراتب سخت‌تر بود که خوشبختانه توانستیم برنده شویم. امیدوارم در دیدار پایانی هم موفق شویم و تمام تمرکزمان را به بازی با تراکتورسازی بدهیم.