به گزارش پارس به نقل از ایسنا امیر قلعه نویی بعد از شکست چهار بر یک تیمش برابر تراکتورسازی گفت: پیش از هرچیز بابت این باخت از مردم عذر خواهی می‌کنم و به تراکتوری ها هم بابت بردشان تبریک می گویم. بازی خیلی خوبی را شاهد بودیم. ما در نیمه اول حاکم بر بازی بودیم اما بر خلاف روند بازی سه گل خوردیم.

وی افزود: گل‌هایی که ما خوردیم از توپ‌های معمولی بود و گل سوم کمر تیم ما را شکست. از تماشاگران عذرخواهی می‌کنم. آنها اگر چیزی به من بگویند حق دارند اما بازیکنان تلاش خودشان را کردند. ما از ترس اینکه برزای اخراج شود او را تعویض کردیم و به نظرم زرگر در مورد کارت دادن به او اشتباه کرد.

او افزود: تراکتوری‌ها پنج توپ روی دروازه ما آوردند اما چهار توپش به گل تبدیل شد و آن یکی هم که به تیرک خورد. ما گل‌هایی خوردیم که عجیب بود. نیمه اول یکی از بهترین بازی‌های استقلال را دیدیم. تعویضی‌های ما هم واقعا ضعیف کار کردند. تیم‌های بزرگ، بازیکنان تعویضی‌شان تاثیرگذار هستند. تعویضی های ما اصلا به تیم کمک نکردند. بازیکنان مقصر نیستند و هر ایرادی هست متوجه من است.

سرمربی استقلال درپاسخ به سوالی که چرا استقلال شانس آسیایی شدن را در این فصل برای بار دوم از دست داد و چه به سر این تیم آمده است، اظهار کرد: چه بر سر این تیم رفته را نباید بگویم. مسئولیت من فنی است. ما باید خوب یارگیری می کردیم که یک سری مشکلات بود که واردش نمی‌شوم اما درباره داربی می‌گویم که آن بازی حساسیت خودش را دارد. ما یک سری مشکلات درون خانوادگی داریم که خیلی به ما لطمه زد و لازم نیست آنها را باز کنیم. خودمان باورمان نمی‌شود که جایگاه ما اینجا باشد. ما باید نیم فصل تیم را تقویت می کردیم که به دلیل مشکلات مالی نشد. بازهم می‌گویم که مسئولیت تیم با ماست.

 

 

وی درباره سال آینده و سرنوشتش در این باشگاه گفت: ببینیم اصلا سال بعد تیم مال چه کسی است. ما امروز دو ترکیب گذاشتیم چون احتمال می‌دادیم برخی بازیکنان بروند و در بازی نباشند. به هرحال نمی دانم که سال بعد چه اتفاقی می‌افتد.

 

 

او در پاسخ به سوالی درباره اینکه فروزان بهتر از طالبلو است، اظهار کرد: معمولا روی یک دروازه بان سرمایه گذاری می‌کنند اما طالبلو چند بازی در راه آهن ثابت بازی کرد؟ فکر می کنم کمتر از عابدزاده در آنجا بازی کرد. خوشحالم که او را به خانواده اش برگرداندم اما معمولا یک مربی روی یک دروازه بان سرمایه گذاری می‌کند. خیلی از تیم‌ها که نامشان را نمی آورم دروازه بانانی دارد که خیلی گل‌های بدی می خورند اما تغییری در آنجا نیست. همانطور که گفتم همیشه روی یک دروازه بان سرمایه گذاری می کنند و البته شاید هم ما اشتباه کرده ایم.

قلعه نویی در پاسخ به سوالی درباره شکسته شدن حرمت استاد و شاگردی در فوتبال ایران و تقابل آندو و شخص خودش، گفت:خیلی وقت‌ها به این مسائل فکر کرده‌ایم. ما چه کار کنیم؟ بازیکن با باشگاه قرارداد داشته و پولش را نداده‌اند و رفته است. فرهاد مجیدی حسابش جداست اما او هم وسط فصل تیم را رها کرد. برای هر تیمی این اتفاقات می افتد. استقلال 6 جام دارد که 5 تای آن با من است. کدام مربی با هزاران مشکل تیم را با دندان گرفته است؟ هر کسی بود استعفا می‌داد. ما با بی پولی کاوه رضایی و مسلمان را می خواستیم. ما اول فصل حسن زاده را می خواستیم اما بخاطر بی پولی نشد. مسئولیت این نتایج با من است ولی باید بگویم امسال سال خیلی سختی بود.