به گزارش پارس به نقل از کاپ منصور رشیدی در رابطه با شانس استقلال برای کسب سهمیه آسیا اظهار داشت: «روی کاغذ هر تیمی شانس کسب سهمیه را دارد اما استقلال ۲ بازی بسیار سخت پیش رویش است که بعید می دانم بتواند با رقبایی که در جدول هستند، به مقام چهارمی برسد. استقلال آن زمان که باید امتیاز جمع می کرد،‌ نکرد و حالا باید حسرت آن روزها را بخورد. با این وضعیت من تصور می کنم که استقلال امسال حتی مثل سال گذشته پنجم هم نشود.»



وی ادامه داد: «یکی از مسائلی که به استقلال ضربه زد،‌ جدایی آندرانیک تیموریان در نیم فصل بود. استقلال دیگر نتوانست در میانه زمین کسی را به جای او بیاورد. به عقیده من این فصل که تمام شد،‌ بهتر است از آن بالا تا پایین این تیم تغییر کند. از سرمربی بگیر تا بازیکنان باید یک پوست اندازی در استقلال انجام شود،‌ کاری که پرسپولیس این فصل انجام داد و در فصول بعدی می تواند از این جوانانش استفاده کند. قلعه نویی دیگر دورانش در استقلال به اتمام رسیده و فکر نمی کنم بتواند بعد از ۲ سال ناکامی کاری انجام دهد.»



دروازه بان سال های دور استقلال در خصوص عملکرد فروزان خاطرنشان کرد: «فروزان از اول فصل در استقلال بود و تصور می کردم که بتواند در تیم جا بیفتد. قلعه نویی هم به او کاملا اعتماد کرد اما جواب این اعتماد را نگرفت. به نظرم حداقل از نیم فصل می شد از طالب لو بیشتر استفاده کرد چون فروزان آن چیزی که فکر می کردیم،‌ نبود. آن دروازه بانی که در تراکتورسازی بازی می کرد،‌ با این فروزان خیلی تفاوت داشت.»



وی با اشاره به علاقه کریم بوستانی به فروزان گفت: «به نظر می رسد مربی دروازه بانان استقلال بیش از حد به فروزان علاقه دارد. البته این موضوع اصلا درست نیست چون مربی تیم باید به تمام دروازه بانانش به یک نحو نگاه کند. دوست داشتن فروزان خوب است اما نباید بین او و طالب لو فرق بگذارد.»



رشیدی در خصوص درگیری میان آنالیزور استقلال و فروزان و انتقاد از بوستانی عنوان کرد: «کریم بوستانی باید به عنوان بزرگتر به این جنجال فیصله می داد. اینطور که شنیده ام کار بسیار زشتی از سوی فروزان رخ داده است و البته کار بوستانی هم اصلا درست نیست که محتویات جلسه کادرفنی را به بازیکن می گوید.»



وی در پایان درباره وضعیت دروازه بانان برای حضور در تیم ملی گفت:‌ «ما دروازه بانان جوان و خوب زیادی داریم که باید به تیم ملی راه پیدا کنند. همین بیرانوند واقعا عالی نشان داده و حیف است که بیرون بماند. به نظرم او شایستگی قرار گرفتن درون دروازه تیم ملی را دارد.»