ستاره آرژانتینی خط حمله تیم فوتبال بارسلونا تأکید کرد که اختلافاتی که با سرمربی فعلی خود داشته برطرف شده و با سرمربی پیشینش نیز هیچ رابطه‌ای ندارد.

به گزارش پارس به نقل از تسنیم، در آستانه جدال تیم‌های فوتبال بارسلونا و بایرن‌مونیخ در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، لیونل مسی اعتراف کرد رابطه‌ای که زمانی با پپ گواردیولا داشت، دیگر میان این دو وجود ندارد.

مسی 27 ساله که به همراه گواردیولا در فاصله سال‌های 2008 تا 2012 موفق به کسب 14 عنوان قهرمانی تیمی و چندین و چند عنوان انفرادی شد، اظهار داشت: من و پپ زمانی که او اینجا بود دوران فوق‌العاده‌ای را گذراندیم. جام‌های فراوانی بردیم و من واقعاً رشد کردم و فکر می‌کنم که بیشترین پیشرفتم به عنوان یک فوتبالیست در همان دوره بود.

وی ادامه داد: از وقتی که پپ از ما جدا شد چند بار او را دیدم اما اکنون دیگر هیچ نوع رابطه‌ای میان ما وجود ندارد. گواردیولا ما را می‌شناسد، او کاملاً بارسا را می‌شناسد. ما به اندازه کافی برای بردن جام‌های مختلف در کنار پپ خوش‌شانس بوده‌ایم. با توجه به ارزشی که گواردیولا برای بارسلونا دارد فکر می‌کنم استقبال گرمی از او صورت بگیرد. او برای بارسلونا افتخارات فراوانی به ارمغان آورد اما به نظر من هواداران تیم را تشویق خواهند کرد و از ما می‌خواهند که این بازی را ببریم.

مسی در ادامه تأکید کرد که اختلافی که چند ماه پیش میان او و سرمربی فعلی بارسلونا، لوئیس انریکه رخ داد برطرف شده  و این دو دیگر مشکلی با هم ندارند.

وی گفت: همانطور که قبلاً هم گفتم اتفاقی که رخ داد به تاریخ پیوسته اما از آن زمان تا الان دیگر هیچ مشکلی بین ما نبوده است.

ستاره آرژانتینی بارسا در پاسخ به سؤالی درباره مقایسه انریکه و گواردیولا، عنوان کرد: میان آنها یکسری تفاوت‌ها وجود دارد. پپ کارها را به شیوه خاص خودش انجام می‌دهد. هر دو مربی رفتار خوبی با بازیکنان دارند و میان آنها تبعیض قائل نمی‌شوند.

مسی در ادامه تأکید کرد که تیمش نخواهد گذاشت اتفاقی که دو سال پیش در مصاف دو تیم در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رخ داد تکرار شود. بارسلونا دو فصل پیش در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 7 بر صفر به بارسلونا باخت و حذف شد.

دارنده چهار توپ طلای فیفا و فرانس فوتبال اظهار داشت: این بازی به خاطر تمام چیزی که دربر می‌گیرد اهمیت فراوانی دارد. این یک بازی در مرحله نیمه نهایی است. ما بازی دو سال پیش را فراموش نکرده‌ایم اما داستان بازی امسال کاملاً متفاوت است. نمی‌توانم بگویم شانس کدام تیم برای صعود بیشتر است و فکر نمی‌کنم که هیچ یک از دو تیم شانس بیشتری داشته باشند. هر دو تیم بازیکنان بزرگی دارند که به بازی در چنین مسابقاتی عادت دارند. برای ما کسب یک نتیجه خوب در خانه ضروری است. ما می‌خواهیم با یک نتیجه خوب به آلمان برویم.