به گزارش پارس به نقل از ورزش سه اهلیت شرکت استیل آذین ایرانیان برای خرید پرسپولیس تایید نشد تا حالا برای خیلی ها این سوال پیش بیاید که آیا این شرکت می تواند در دوره چهارم مزایده شرکت کند یا نه.با این حال امیرعابدینی، مدیرعامل اسبق پرسپولیس ادعا می‌ کند که حسین هدایتی، خیلی کمتر از چیزی که اعلام شده بدهی بانکی دارد.

چرا واگذاری استیل آذین به پسر هدایتی عجیب است؟

واقعیت مطلب این است که حسین هدایتی خودش نمی‌ خواهد پرسپولیس را بخرد بلکه سهام داران استیل آذین می‌ خواهند این باشگاه را خریداری کنند. حالا اگر یک پدر بخواهد در روزهای حیاتش بخشی از ثروت خود را به فرزندش بدهد چه اشکالی دارد ؟ اگر یک پدر چکش برگشت بخورد باید مغازه پسرش را ببندد؟ این صحبتی است که باید به آن توجه کرد.

پسر هدایتی یکی از سهام داران است

پسر حسین هدایتی یکی از سهام داران استیل آذین ایرانیان است و به جز او 18-17 سهام دار هم وجود دارند که همگی افراد بزرگ و خوش نامی هستند. ضمن این که در این شرکت مشاوران و حسابرسان ویژه ای هم حضور دارند و به همین دلیل هم نباید اهلیت این شرکت زیر سوال برود.

چرا جوان ها نمی‌ توانند تیم داری کنند؟

شما ببیند که افرادی مثل شهید باکری، محسن رضایی و قالیباف در چه سنینی در پست های مهم در جنگ تحمیلی حضور داشتند. از این طرف می‌ گوییم به جوان ها فرصت بدهیم و از طرف دیگر خودمان نمی‌ گذاریم که یک فرد جوان که هیچ کارنامه منفی ندارد برای خرید پرسپولیس جلو بیاید. این را هم باید در نظر بگیرد که پسر حسین هدایتی از مشاوران خوبی بهره می‌ گیرد و قرار نیست خودش به تنهایی کارها را در دست بگیرد.

شرکت استیل آذین هیچ بدهی ندارد

من به جرات می‌ گویم که شرکت استیل آذین ایرانیان هیچ بدهی نه به اشخاص حقیقی و نه حقوقی ندارد. ضمن این که این شرکت 12 سال سابقه فعالیت دارد و مثل خیلی از شرکت ها نیست که یک ساله تاسیس شده باشد. این شرکت 22 میلیارد ضمانت نامه دارد ولی شرکت هایی که در مزایده شرکت کرده بودند فقط 100 میلیون تومان ضمانت نامه داشتند.

بدهی بانکی حسینی کمتر چیزی است که اعلام شد

در جلسه ای که امروز در سازمان خصوصی برگزار شد، من رفته بودم تا ببینم شرکت استیل آذین چه مشکلی دارد. با اطمینان می‌ گویم که بدهی حسین هدایتی خیلی کمتر از چیزی است که عنوان شده است. عده ای گزارش غلط داده اند. من فکر می‌ کنم سازمان خصوصی باید به سهام داران پرسپولیس بگویند که بروند و یکی دو مشکل را حل کنند و قبل از واگذاری دور چهارم شرکت استیل آذین به عنوان برنده مزایده انتخاب شود.