به گزارش پارس به نقل از ورزش سه علی حیات‌پور پیرامون مشکلات مالی صبا و اینکه قرار بود قرارداد بازیکنان این تیم پیش از بازی با نفت تهران پرداخت شود  گفت: مسئولان باشگاه مدت‌هاست به دنبال رفع مشکلات مالی هستند و تلاش دارند پیش از بازی روز یکشنبه درصدی از قراردادها را پرداخت کنند تا با تیم با آرامش خاطر به مصاف نفت برود.

او ادامه داد: برای تامین منابع مالی استانداری و شهرداری قم چندی پیش مبلغی را به حساب باشگاه واریز کردند که ما نیز به بازیکنان پرداختی داشتیم اما قرار است مجددا به باشگاه پول بدهند که هنوز این اتفاق نیافتاده است و امیدواریم هرچه زودتر انجام شود.

سرپرست صبا اظهار کرد: مدیر عامل باشگاه صبح امروز به تهران رفته تا جلسه‌ای با آقای تاج داشته باشد و موضوع حق پخش تلویزیونی را پیگیری کند چون پول آن بخش زیادی از مشکلات صبا را برطرف خواهد کرد.

حیات‌پور در خصوص اینکه گفته بود بالای 100 درصد در این فصل به بازیکنان پرداختی داشتند گفت: ما ابتدای فصل 63 درصد از مطالبات بازیکنان را پرداخت کردیم و تا امروز نیز نزدیک به 40 درصد از قراردادهای این فصل را دادیم و به این دلیل چنین حرفی زدیم. در واقع اگر باشگاه طلبی از سال گذشته نداشت ما اکنون 90 درصد پرداختی داشتیم.

او در مورد وضعیت حضور پیروز قربانی در صبا گفت: قربانی بعد از مصاحبه‌ای که داشت از سوی کمیته انضباطی باشگاه چندین جلسه از تمرینات محروم شد و پس از آن که به تمرینات بازگشت به دلیل مسائل شخصی از نظر انگیزشی در شرایط خوبی قرار نداشت و بعد از آن هم با نظر آقای تارتار مدتی استراحت کرد.

حیات‌پور امیدوار است پیروز قربانی هر چه زودتر شرایط آمادگی‌اش را پیدا کند: خوشبختانه قربانی روز گذشته در نخستین جلسه تمرینی پیش از بازی با نفت تهران شرکت کرد و شرایط خوبی داشت و امیدواریم هرچه زودتر به مرز آمادگی برسد چون تجربه او می‌تواند در دو بازی پیش رو به تیم کمک کند.