به گزارش پارس به نقل از ایلنا، رئیس فدراسیون فوتبال ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: مذاکراتی با مسئولان امور مالیاتی داشتیم و امروز سه شنبه در دیداری با آنها این مشکل برطرف خواهد شد تا کی روش بتواند از کشور خارج شود.

کفاشیان در مورد حضور حسنی خو نماینده وزارت ورزش و جوانان در فدراسیون فوتبال اظهار داشت: ایشان اشراف خوبی به مسائل دارند به طوری که با پیگیری های وی، مشکل سربازی بازیکنان تیم ملی به زودی برطرف خواهد شد.

وی شایعه کناره گیری خود در مجمع اسفندماه فدراسیون فوتبال را تکذیب کرد و گفت : چنین چیزی واقعیت ندارد و تصمیمی در این زمینه نگرفته ام.

رئیس فدراسیون فوتبال در باره زمان برگزاری مجمع فوق العاده این فدراسیون افزود : گزارش حسابرسی به فدراسیون فوتبال ارسال شده و این گزارش در جلسه این هفته هیات رئیسه مطرح خواهد شد تا زمان برگزاری مجمع فوق العاده برای انتخاب دو نایب رئیس و تصویب صورت های مالی مشخص شود.

کفاشیان که در برنامه 90 سخن می گفت،  دربخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نایب رئیسان کنفدراسیون فوتبال آسیا نقش مهمی در تصمیمات این کنفدراسیون دارند، تاکید کرد: نایب رئیسان می توانند ریاست یکی از کمیته های این کنفدراسیون را به دست آورند که در این زمینه مذاکراتی برای تصاحب یکی از کمیته های موثر انجام داده ام ضمن اینکه باید نمایندگان ایران حضور پر رنگی در کمیته های مختلف داشته باشند.