به گزارش پارس به نقل از فارس به نقل از روزنامه انگلیسی دیلی میل، دو تیم رئال مادرید و آلمریا در چارچوب هفته سی و چهارم لالیگا با هم روبرو شدند. این دیدار در حضور 70 هزار نفر و در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شد و در نهایت با نتیجه سه به یک به سود میزبان به پایان رسید.

آن‌چه در این بازی محل بحث شد گل سوم رئال مادرید است. این گل در دقیقه 84 و توسط آربلوآ روی پاس گل هرناندز به ثمر رسید. در لحظه زدن گل رونالدو که تاکنون 39 گل در فصل جاری زده است، انتظار داشت که گل چهلم خود را در رویارویی با آلمریا به ثمر برساند و در این راستا بسیار هم کوشش کرد. او دو موقعیت بسیار خوب داشت که یکی از آن‌ها در دقایقی پس از شروع نیمه دوم بود و دیگری هم در زمان به ثمر رسیدن گل‌ دقیقه 84 آربلوآ.

رونالدو نسبت به آربلوآ بسیار خشمگین است زیرا آربلوآ می‌دانست که رونالدو می‌تواند توپ را به گل بدل کند اما اجازه نداد که این امر صورت گیرد.

در صورت به انجام رسیدن این گل، رونالدو با چهل گل، قدری دست نیافتنی‌تر می‌شد.

او اگر در این فصل چهل گل به ثمر برساند، رکورد پنجاه سال اخیر باشگاهش را خواهد شکست.

گفتنی است که کریستیانو رونالدو در 2009 با انتقال 132 میلیون دلاری‌اش (حدود 400 میلیارد تومان) از منچستر یونایتد به رئال مادرید، به گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان بدل شد. رکوردی که بر اساس گزارش‌های منتشر شده، با انتقال 140 میلیون دلاری گرت بیل از تاتنهام به رئال مادرید در 2013، شکسته شد. با حقوق سالیانه 21 میلیون یورو، دارای بالاترین درآمد بین بازیکنان فوتبال جهان است و رقم ذکر شده در قرارداد او برای جدایی از رئال مادرید، یک و دو دهم میلیارد دلار است. در حال حاضر، برخی او را بهترین بازیکن فوتبال جهان و یکی از بهترین‌های تاریخ فوتبال در کنار کرایف، پله، مارادونا، مور، زیدان و رونالدوی برزیلی می‌دانند.