پایگاه خبری تحلیلی پارس - حسین رضازاده در پی تغییرات جدید در فدراسیون وزنه برداری بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد:

ماهها بود كه برخی مسئولين، هر آنچه در توان داشتند به كار گرفتند تا مانع حضور «فرزند كوچك اين ملت» در گوشه اي از ورزش اين كشور شوند. آنها نگران بودند كه حضور همزمان بنده در دو عرصه «فدراسيون وزنه برداري» و «شوراي شهر»؛ برنامه ريزي هاي آنها را به هم بريزد.

بنده خوشحالم كه همواره موجب شادي دل رهبري، خانواده معظم شهدا و مردم خوب و فهيم ايران اسلامي بوده ام و خدا را شاهد ميگيرم آن زمان كه مدال المپيك را مي گرفتم آن زمان كه تيم وزنه برداري را در جايگاه مربي، هدايت مي كردم و آنگاه كه بر رياست فدراسيون قرار داشتم همه دغدغه ام اين بود كه چه افتخار جديدي براي اين مردم عزيز و قدردان همراه با جوانان مستعد ايراني بيافرينيم و بذر خوشحالي و شادكامي را در دلهاشان بنشانم كه البته در تمام اين جايگاهها، شادي، طراوت و بزرگواري ملت ايران و اظهار لطفشان را از نزديك و دور شاهد بودم و هستم.

سال ۲۰۰۲ را فراموش نمي كنم آن روز كه پیشنهاد یونان برای کسب شهروندی یونان در ازای دریافت مبلغ هنگفتي را رد کردم و يا تقاضای مشابه ترکیه را مبنی بر تغییر تابعیت خود به ترکیه و دریافت پاداشي سنگين را در صورت قهرمانی در المپیک آتن نپذيرفتم چرا كه دلبسته اسلام و ايران بوده و هستم و از اين اعتقاد و از اين خاك دل نكَنده و نخواهم كَند.

هر چند فشارهایی موجب شد تا برخی با آبروي اينجانب نيز بازی کنند ولي اكنون فرصتي فراهم آمد كه به راي مردم عزيز تهراني، احترام خود را كاملا ابراز و هويدا نمايم و تلاش نمايم تا در عرصه خدمات شهري، موجب رسيدن تهران به شهري در تراز ايران اسلامي مان باشم.

لازم است تبريك و شادباش خود را به جناب آقاي «علي مرادي» ابراز نمايم. براي ایران عزیز و او بهترين پيروزي ها و افتخارها را از خداوند متعال خواسته ام و آمادگي كامل دارم تمام تجربياتي كه در سايه عنايت امام زمان(عج) و همراهي مردم در تمامي اين سالها اندوخته ام در اختيار او قرار دهم تا جوانان مستعد، پرتوان و پهلوان ايراني در جايگاه هاي بالاتري در عرصه هاي بين المللي بدرخشند.

بر خود لازم می دانم از همه حمایت ها و لطف مردم عزیز ایران نسبت به این فرزند انقلاب تقدیر و تشکر نموده و بدین وسیله طلب حلالیت نمایم.

حسين رضا زاده

7 ارديبهشت 1394