به گزارش پارس به نقل از سازمان لیگ، غلامرضا بهروان در پاسخ به اظهارات علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار نفت تهران - ملوان بندرانزلی گفت: آنچه مسلم است نفت یکی از تیم‌های موفق ماست و بین چهار نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا شرایط خوبی دارد. نفت هم‌اکنون تیم دوم گروه خود است و ما از این موضوع خوشحالیم و به آن افتخار می‌کنیم.


وی افزود: ما برای سرمربی تیم و مجموعه نفت تهران احترام قائلیم و آنها را دوست داریم. منافع همه تیم‌های کشورمان برای‌مان بسیار حائز اهمیت است اما این موضوع صحت ندارد که حریفان تیم نفت هشت یا 9 روز یک بار بازی می‌کنند.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران خاطرنشان کرد: در مورد فشردگی رقابت‌ها به منصوریان حق می‌دهم اما به عنوان مثال تیم العین امارات رقیب تیم نفت در تاریخ 5 اسفند در لیگ قهرمانان به میدان رفته و در تاریخ 9 اسفند در لیگ امارات بازی کرده است. این تیم در تاریخ 12 اسفند نیز به ایران سفر کرده و با تیم نفت بازی کرده است. فاصله بین دو بازی فقط دو روز است و این تیم در تاریخ 16 اسفند در لیگ امارات هم بازی کرد.

بهروان با بیان اینکه «قضاوت باید منصفانه باشد»، اظهار داشت: همه تیم‌هایی که هم در لیگ قهرمانان آسیا و هم در لیگ داخلی به میدان می‌روند، نسبت به تیم‌های دیگر بازی‌های فشرده‌تری دارند و این طبیعی است.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ ادامه داد: سازمان لیگ در ابتدای فصل، برنامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را هم در نظر گرفت و مزایا و تسهیلاتی را برای تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند، قائل شد. حتی 20 درصد بودجه بیشتری به آنها تخصیص داده شده است تا بتوانند بازیکنان بیشتری جذب کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به ارائه تسهیلات به تیم نفت و زحماتی که خودشان کشیده‌اند، این تیم تاکنون موفق بوده و در جایگاه خوبی قرار دارد. اینطور هم نبوده که حریفان این تیم 9 روز یک بار بازی کرده باشند و حتی شرایط سخت‌تری نسبت به این تیم داشته‌اند.