به گزارش پارس به نقل از تسنیم  ؛ محمود اسلامیان پس از جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد آخرین وضعیت کارلوس کروش و تیم ملی کشورمان گفت: اعضای هیئت رئیسه به اتفاق موافق هستند تا با کروش وارد مذاکره شویم و به خاطر همین اختیار را به کفاشیان دادیم تا با کروش مذاکره کند. واقعیت این است که تا به حال هیچ مقام رسمی فدراسیون فوتبال در مورد رفتن کروش اظهارنظر نکرده و فقط خود او بوده که اعلام کرده برای کار کردن در ایران مشکل دارد. هیئت رئیسه از نظر مسائل فنی از کروش راضی است، هرچند تیم ملی نتوانست در جام ملت‌های آسیا نتیجه لازم را بگیرد. 

وی ادامه داد: خیلی‌ها موافق ماندن کروش در تیم ملی هستند و به خاطر همین اختیار مذاکره را هیئت رئیسه به کفاشیان داده است. واقعیت این است که کروش نکات مثبت فنی فراوانی دارد، مثلا او توانسته فاصله خط دفاع و خط حمله ما را به 25 متر کاهش دهد که دقیقا مطابق با استاندارد جهانی است، همچنین ما در دفاع خوب کار می‌کنیم هرچند در خط حمله مشکلاتی داریم که باید رفع شود. فکر می‌کنم سرمربی تیم ملی باید مدیریت خوبی داشته باشد و سعه صدر زیادی هم داشته باشد. 

سرپرست نایب‌رئیسی اول فدراسیون فوتبال تصریح کرد: با توجه به این شرایط اگر کروش مایل به همکاری با ما باشد ما مشکلی با این موضوع نداریم. 

اسلامیان در خصوص اینکه شنیده می‌شود چند گزینه برای جانشینی کروش انتخاب شده‌اند، گفت: چنین مسئله‌ای صحت ندارد و اصلا در خصوص بحث گزینه احتمالی صحبتی نشده است.

وی ضمن بیان این موضوع که جلسه کروش و کفاشیان امروز و فردا برگزار می‌شود، هنگامی که درباره مسئله غرامت از او سوال شد، خاطرنشان کرد: همه چیز باید طبق استانداردها باشد و هر دو طرف راضی باشند، البته من اصلا قصد مصاحبه نداشتم و به احترام شما (خبرنگاران) مصاحبه کردم، به خاطر همین نمی‌خواهم صحبت‌هایم را بیش از این ادامه دهم.