به گزارش پارس به نقل از فارس،  امیر قلعه‌نویی بعد از شکست یک بر صفر استقلال در هفته بیست و سوم لیگ برتر مقابل نفت تهران گفت: سال جدید را قبل از فرا رسیدن آن تبریک می‌گویم. بازی خوبی بود و همانطور که کار کردیم برخلاف آن گل خوردیم می‌دانستیم در اوت و ضربه ایستگاهی خطرناک هستند بدشانس بودیم مخصوصا بعد از دریافت گل موقعیت داشتیم به منصوریان و بیرانوند تبریک می‌گویم بیرانوند اگر نبود با اختلاف 2 گل می‌بردیم آنها هم می‌توانستند گل بیشتری بزنند در مجموع بازی خوبی بود دستمان خالی بود 2 بازیکن خوب ما نبودند و در امید هم بازیکن داشتیم مجبور شدیم به بازیکنان امید و جوانان بازی بدهیم و در مجموع به تیم نفت تبریک می‌گویم.


وی در مورد اینکه بازیکنان نفت تهران زیر لباس خود جی پی اس وصل کردند و آیا به آینده امید دارند، افزود: جی پی اس مسئله خاصی نبود فکر کنم در بازی رسمی نباید این کار را کنند. به اینده امید داریم ولی امروز بدشانس بودیم باید خودمان را بازسازی کنیم و به فکر بازی‌های آنیده باشیم و 4 امتیاز اختلاف را جبران کنیم.

قلعه‌نویی در مورد اینکه منصوریان گفته برخی جو رقابتی می‌خواستند درست کنند اما ما امروز جو را دوستانه کردیم، اظهار داشت: فوتبال همین است بردن فوتبال لذت بیشتری دارد اما باخت هم جزوی از آن است برخی افراد این فضا را درست می‌کنند این برد مبارک منصوریان و نفت باشد. خودم او را به استقلال آوردم و خودم او را تشویق به مربیگری کردم اما برخی این فضا را درست می‌کنند.

قلعه‌نویی در رابطه با اینکه شایعه شده بود شما درخواست کردید زرگر داور بازی باشد، عنوان کرد: این مسئله خیلی بی اخلاقی بود دیشب با اصفهانیان صحبت کردم کسی حق ندارد بگوید این داور باشد یا نباشد. یک تیم شاید بتواند توصیه کند که یک داور نباشد اما اینکه بگوید داور نباشد عجیب است. این شایعه غیر اخلاقی بود و نمی‌دانم از کجا نشات گرفت کمیته اخلاق نباید از این مسئله بگذرد باید بگویند کدام نامه بوده است .کمیته اخلاق باید این مسئله را پیگیری کند که این شایعه از کجا آمده است. زرگر داور خوبی بود قبل از پنالتی روی حنیف عمران زاده خطایی شد که این آن خطا را نگرفت و فکر کنم به خاطر این جو روانی بود. باید از این مسائل دوری کنیم و برای رسیدن به هدفمان هر کاری نکنی.

وی در مورد اینکه هواداران کمی به ورزشگاه می‌آیند، اظهار داشت: کم می‌آیند چه کنیم شب عید و بازی در زمستان است مردم هم گرفتار هستند. خودمان بازی می‌کردیم بازی با ژاندارمری و نیروی زمینی هم هفتاد هزار نفر به ورزشگاه می‌آمدند ان‌شاالله در آینده هواداران بیشتری می‌آیند.