به گزارش پارس به نقل از تسنیم، حمید توسلی درباره تبرئه شدن جواد نکونام از شکایت امیر قلعه‌نویی اظهار داشت: حکم منع تعقیب نکونام برخلاف عدله موجود در پرونده است. نه تنها من به عنوان موکل قلعه‌نویی، بلکه هر فردی دیگری پرونده را بخواند متوجه می‌شود که نکونام حتی یک دلیل محکمه پسند و قانونی ارائه نکرده است.

وی افزود: سؤال ما این است که چطور بدون عدله موجه، چنین حکمی صادر شده است. قطعاً براساس فرصتی که برای اعتراض وجود دارد، لایحه‌ای جهت اعتراض به حکم منع تعقیب ارائه خواهیم کرد. مجدداً تأکید می‌کنم که نکونام حتی یک دلیل محکمه‌پسند برای اظهارات خود ارائه نکرده است.

وکیل قلعه‌نویی تصریح کرد: در پرونده نکونام تنها به موضوع توهین اشاره شده بود، در حالی که ۱۵، ۱۶ مورد در مصاحبه‌اش به چشم می‌خورد. به عنوان مثال نکونام به شادی قلعه‌نویی پس از شکست ۳ بر ۲ استقلال مقابل پرسپولیس اشاره کرده بود ولی دلیل موجهی برای اثبات این موضوع ارائه نکرده است.

توسلی با اشاره به پس گرفتن شکایت قلعه‌نویی از عادل فردوسی‌پور، مجری برنامه نود گفت: با توجه به وساطت برخی افراد، قلعه‌نویی از پیگیری شکایت خود علیه فردوسی‌پور صرف‌نظر کرد. با توجه به اینکه تبرئه جواد نکونام روز پنجشنبه هفته گذشته در یکی از رسانه‌ها منتشر شد، برخی‌ها مدعی شده‌اند که پس گرفتن شکایت او از فردوسی‌پور به دلیل این موضوع بوده است که باید تأکید کنم این دو مسئله هیچ ارتباطی با هم ندارند و قلعه‌نویی تا این لحظه پیگیر شکایت خود از نکونام است.