به گزارش پارس به نقل از فارس،تیم فوتبال استقلال از ساعت  17 و 30 دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم نفت مسجد سلیمان رفت که بازی با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

در 10دقیقه اول بازی خطر جدی رخ نداد و در دقیقه 11 ضربه کاشته پاشنکو بازیکن نفت مسجد سلیمان در محوطه جریمه روی سر بوحمدان فرود آمد و ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

در دقیقه 13 ضربه کاشته را از پشت محوطه جریمه استقلال بازهم پاشنکو زد که ابراهیمی توپ را با ضربه سر به کرنر فرستاد.

در دقیقه 17 دوسانتوز مهاجم نفت مسجد سلیمان در موقعیت تک به تک با محسن فروزان دروازه‌بان استقلال قرار گرفت که ضربه او را فروزان مهار کرد.

در دقیقه 18 استقلال صاحب یک ضربه کرنر شد که این کرنر حاصلی برای نفت نداشت.

در دقیقه 21 رضا عنایتی در محوطه جریمه نفت صاحب توپ شد اما مدافعان نفت توپ را از کاپیتان استقلال گرفتند.

در دقیقه 23 حامد محمودی از فاصله 35 متری ضربه کاشته‌ای را زد که فروزان با یک واکنش خوب توپ را به کرنر فرستاد. این دومین صحنه‌ای بود که نفتی‌ها شانس گلزنی داشتند.

در دقیقه 25 امید ابراهیمی از پشت محوطه جریمه ضربه کاشته‌ای را زد که دروازه‌بان بلغارستانی نفت با یک واکنش خوب توپ را به کرنر فرستاد.

در دقیقه 34 استقلال پشت محوطه جریمه نفت مسجد سلیمان صاحب ضربه کاشته شد که این ضربه هم حاصلی برای استقلال نداشت.

در دقیقه 41 نفت مسجد سلیمان پشت محوطه جریمه استقلال صاحب ضربه کاشته شد که ضربه را پاشنکو با اختلاف زیادی از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

در دقیقه 43 ضربه سر رضا عنایتی از داخل محوطه جریمه با اختلاف کمی از کنار دروازه نفت به بیرون رفت.

در شروع نیمه دوم ضربه درویشی بازیکن نفت مسجد سلیمان را فروزان مهار کرد اما به دلیل برخورد با تیرک دروازه مصدوم شد تا بازی چند لحظه‌ای متوقف شود.

بازی تا دقیقه 57 که میلاد فخرالدینی بازیکن استقلال دچار مصدومیت شد بیشتر در میانه میدان جریان داشت و شاهد اتفاق خاصی در میدان نبودیم.

گل: در دقیقه 62 ضربه برگردان امید ابراهیم را دروازه‌بان بلغار نفت مسجد سلیمان به زحمت برگشت داد و توپ برگشتی را برهانی به رضا عنایتی رساند تا او با یک ضربه آرام گل استقلال را به ثمر برساند.

در دقیقه 67 ضربه کرنر نفت مسجدسلیمان با ضربه سر محمودی با اختلاف از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

بعد از گل حملات استقلال روی دروا‌زه نفت بیشتر شد.

در دقیقه 87 ضربه درویشی بازیکن نفت را فروزان دروازه‌بان استقلال مهار کرد.

استقلال با این برد 41 امتیازی شد و به صدر جدول رسید و جای نفت تهران را به طور موقت گرفت.( نفت تهران روز یکشنبه با گسترش فولاد تبریز بازی دارد.) نفت مسجد سلیمان هم 19 امتیازی در رده پانزدهم باقی ماند.

محمدرضا اکبریان داور مسابقه به امید ابراهیمی از استقلال و حمزه حدادی از نفت مسجد سلیمان کارت زرد نشان داد.

ترکیب استقلال:

محسن فروزان،امیر حسین صادقی، حنیف عمران زاده،میلاد فخرالدینی( از دقیقه 59 محمدرضا خرسند‌نیا)،یعقوب کریمی، امید ابراهیمی،خسرو حیدری،میلاد نوری( 90+3 مگوییان)،سجاد شهباززاده، آرش برهانی( از دقیقه 86 بهنام برزای) و رضا عنایتی

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

ترکیب نفت مسجد سلیمان:

گیورگی گیورگنف، سید‌جلال عبدی، سعید سالار‌زاده، حامد محمودی، محمود تیغ‌نورد، حمید بوحمدان، رضا درویشی، حمزه حدادی، دوس‌سانتوز کارلوس، الکساندر پاشنکو( از دقیقه 67 فرزاد محمدی)، کیوان امرایی.

سرمربی: بهروز مکوندی