به گزارش پارس به نقل از تسنیم، یک فصل گذشته پرسپولیس می‌گوید که عده‌ای دوست نداشتند این تیم موفق شود و برخی اتفاقات در این تیم رخ داد تا آنها نتیجه نگیرند.

قاسم دهنوی در خصوص وضعیت ذوب‌آهن پیش از دیدار با روز جمعه سایپا اظهار داشت: بعد از بازی خوبی که مقابل سپاهان انجام دادیم شرایط‌مان بهتر شده است. تمرینات خوبی انجام داده‌ایم تا برای بازی سخت مقابل سایپا آماده شویم. آنها تیمی جوان و دونده دارند و به دلیل اختلاف یک امتیازی با ما در جدول رده‌بندی در اصفهان به دنبال پیروزی هستند تا از ما عبور کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا ذوب‌آهن می‌تواند در این فصل سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند، گفت: ما بازی به بازی پیش می‌رویم و اصلاً فکر نمی‌کنیم که اکنون در مکان ششم جدول هستیم یا اینکه رتبه اول و آخر در اختیار ماست. تمرکزمان اکنون فقط روی بازی با سایپاست و بعد از این بازی هم به بازی بعدی‌مان فکر می‌کنیم. هیچکدام از بازیکنان در تیم به آسیایی شدن کار ندارند و می‌خواهیم با تمرکز بازی‌های سخت پیش‌رو را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

هافبک ذوب‌آهن که توانست دوباره اعتماد کادرفنی را جلب کند و بعد از نیمکت‌نشینی به ترکیب اصلی برگردد در این خصوص عنوان کرد: من اصلاً نیمکت نشین نشده بودم! داستان از این قرار بود که لیگ ۵۰ روز تعطیل شد و در این مدت ۲۵ روز به دلیل نرفتن به اردوی مالزی تمرین نکرده بودم. ناآمادگی‌ام باعث شد یحیی گل‌محمدی کمتر از من بازی بگیرد و حتی اگر خود شما هم مربی بودید به بازیکنی که یک ماه تمرین نکرده بازی نمی‌دادید.

دهنوی افزود: در این مدت خیلی‌ها به دنبال این بودند برای من حاشیه‌سازی کنند و گفتند با گل‌محمدی مشکل دارم که کمتر بازی می‌کنم اما اصلاً این چیزها نبود. به خاطر حضور گل‌محمدی در ذوب‌آهن به این تیم آمدم و دلیلی نداشت با او دچار مشکل شوم. متأسفانه در این دو فصل خیلی حاشیه برای من درست شد اما اکنون سعی می‌کنم از حاشیه‌ها دور شوم و امسال هم در ذوب‌آهن صمیمیت زیادی وجود دارد که این شرایط به من کمک می‌کند.

وی یادآور شد: بیشترین حاشیه سال گذشته برای من به وجود آمد و مسائلی را به وجود آوردند که نتوانیم با پرسپولیس موفق شویم. با این باشگاه قرارداد امضا کردم اما دوست نداشتم در این تیم باشم و به همین دلیل به سپاهان رفتم. بعد از آن گفتند اگر به پرسپولیس برنگردم یک سال از فوتبال محرومم می‌کنند که مجبور شدم از اردوی خارجی سپاهان خارج شوم و به پرسپولیس بیایم. ببینید چه اتفاقاتی افتاد که سال گذشته نتوانستیم در پرسپولیس موفق شویم. چرا محمد نوری که امسال ستاره شده سال گذشته بازی هم نمی‌کرد؟ سیدصالحی، بنگر و بازیکنان دیگر هم دقیقاً همین شرایط را داشتند. حالا چه کسانی دنبال چه منافع و جایگاهی در تیم بودند، نمی‌دانم.

هافبک فصل گذشته پرسپولیس خاطرنشان کرد: با اینکه قراردادم با پرسپولیس یک ساله بود اما در پایان فصل اعلام کردند در لیست مازاد هستم. وقتی قرارداد بازیکنی یک ساله است نمی‌دانم لیست مازاد چه معنایی دارد. حتی علی دایی هم از این موضوع تعجب و در این خصوص با من صحبت کرده بود.