به گزارش پارس به نقل از مهر، وحید هاشمیان که هنوز 40 درصد از قرارداد سه سال پیش خود با پرسپولیس را دریافت نکرد، برای حل این مساله به صورت دوستانه روز شنبه هفته جاری، مجددا نامه‌ای را برای محمدحسین نژادفلاح قائم مقام این باشگاه ارسال کرده است.

هاشمیان ، درخصوص این موضوع اینگونه اظهار نظر کرد: این طلب، مربوط به سه سال پیش است که باشگاه پرسپولیس 40 درصد از قراردادم را پرداخت نکرد، آنها حتی 5 درصد از مبلغ کلی قراردادم را هم بابت مالیات کم کردند اما آن را به اداره مالیات پرداخت نکرده بودند. من آن 5 درصد مالیات که از قراردادم کم شده بود، به همراه جریمه دیرکرد مالیات پول نگرفته‌ام را خودم پرداخت کردم تا ممنوع الخروج نشوم.

وی تصریح کرد: در این چند وقت اخیر بارها با مسئولان باشگاه پرسپولیس تماس گرفتم و خواهش کردم دوستانه این موضوع را حل کنیم اما آنها جوابی به من ندادند. حتی پرسپولیسی‌ها به تماس مسئولان کمیته انضباطی هم پاسخ درستی ندادند که این موضوع اصلا حرفه‌ای نیست.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس یادآور شد: در کمیته انضباطی حق به من داده شد و پرسپولیسی‌ها به کمیته استیناف شکایت کردند که آنجا هم رای به نفع من صادر شد. سازمان لیگ هم به پرسپولیسی‌ها اخطار داده است که این مبلغ را بدهند اما هنوز پاسخی از سوی پرسپولیسی‌ها داده نشده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بنده اوایل هفته جاری به نژادفلاح نامه نوشتم و دوست دارم در این خصوص پرسپولیس ضرر نکند. صحبت تماشاگران یک طرف اما کاری که پرسپولیس با من کرد، غیر حرفهای و غیر ورزشی بوده است.

هاشمیان همچنین گفت: امیدوارم ایشان که سابقه مدیریتی خوبی در ورزش دارد، با تدبیری مناسب این مشکل را حل کند زیرا من تا به امروز به خاطر پرسپولیس و هوادارانش احترام لازم را به این باشگاه گذاشتم. نمی‌خواهم این کار از دست من خارج شود و دوست دارم این مشکل به صورت دوستانه حل شود.