به گزارش پارس به نقل از فارس: یک سایت معتبر اماراتی نوشت: درپی نمایش ناموفق تیم پرسپولیس در فصل جاری لیگ بر‌تر فوتبال ایران، مقامات باشگاه با برانکو ایوانکویچ سرمربی سابق تیم ملی ایران، جهت هدایت قرمز پوشان تهران، وارد مذاکرات جدی شده‌اند.


گفته می‌شود در این مذاکره پیشنهاد 700هزار دلاری پرسپولیس برای حضور برانکو در یک و نیم فصل مورد موافقت نیز قرار گرفته و حتی شایعه شده پیش قرارداد باشگاه پرسپولیس توسط برانکو امضا شده است.

به نظر می‌رسد سرمربی سابق تیم ملی امروز برای حضور روی نیمکت پرسپولیس به تهران بیاید و در دیدار برابر صبای قم هم روی نیمکت این تیم خواهد نشست.

پرسپولیس لیگ بر‌تر سال 93-94 را با مربیگری علی دایی آغاز کرد اما پس از کسب نتایجی ضعیف، سکان رهبری این تیم به حمید درخشان واگذار شد، این مربی نیز مانند دایی نتوانست، مشکلات قرمز پوشان را برطرف کند.

این سایت اماراتی همچنین در ادامه خبر خود در مورد مدیریت باشگاه پرسپولیس نوشت مدیریت تیم پرسپولیس مدیریتی ضعیف و سریع و بسیار پر عجله است، آن ها در عوض آن که به فکر برنامه ریزی های بلند مدت باشند و بدین وسیله راهبردی برای خود تعریف کنند، دائما در اندیشه جابه جایی و صرف هزینه های کلان از سوی خزانه دولتی هستند.