به گزارش پارس به نقل از ورزش سه: حمید درخشان درباره دیدار فردای تیمش برابر صبای قم گفت: فردا بازی ای داریم که با توجه به بازی هفته گذشته اش مقابل تراکتور آنالیز خوبی داشتیم. آنها حریف ضعیفی نیستند، با مربی جوان و تیم تاکتیکی. امیدوارم با کارهای تاکتیکی که انجام دادیم دیدار خوبی را مقابل آنها انجام بدهیم.


وی ادامه داد: تیم از نظر روحی شرایط خوبی دارد و امیدواریم بازی خوبی انجام دهیم و با پیروزی به دیدار هفته آینده مان در لیگ قهرمانان پا بگذاریم.

وی در مورد استعفای احتمالی اش بعد از این بازی گفت: در ایران از سرمربی خوب استقبال می کنند اما بعد از هفته سوم و چهارم دنبال برداشتن آن فرد هستند. هیچ کس درباره مشکلات این تیم حرفی نمی‌ زند. چقدر کاشتیم که چقدر برداشت کنیم؟ همه عجله دارند که ما برویم؛ خب باشد ما می‌ رویم، اما کجای فوتبال مربی ای که به نیم فصل نرسیده می‌ خواهند برش دارند؟

وی ادامه داد: یک حسن دیگر این فوتبال البته نه در فوتبال ایران و در فوتبال خارج این است که در خارج مربی پول خوب می‌ گیرد و همه به او فرصت می‌ دهند. من از 3 میلیارد می‌ خواستم بگیرم همه می‌ گفتند درخشان را نگه دارید. یک ذره فرصت بدهید، بابا! شما یک نیم فصل فرصت بدهید، یک فصل فرصت بدهید.
آیا آن آقایی که می‌ خواهد بیاید روی نیمکت بنشیند گارانتی می‌ دهد که با این تیم به موفقیت برسد؟ ختم کلام اینکه تمام تلاشم را می‌ کنم کارم را انجام بدهم تا زمانی که مرا بردارند.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه حضور لرزانش روی نیمکت این تیم چه تاثیری روی بازیکنان خواهد داشت گفت: این یک ناهنجاری بزرگ در تیم ما ایجاد می‌ کند، شرایط روحی روانی بازیکنم را خراب می‌ کند. الان فرصت این کار نیست هر چیزی زمان خاص خودش را دارد. من نمی‌ خواهم جواب دوستان را بدهم اما ما وقتی که داریم به خوبی به جلو می‌ رویم چرا ترمز می‌ گذارند جلوی ما.

درخشان در حالی که از حاشیه ها و شایعات پیرامون نیمکت تیمش به شدت ناراضی به نظر می‌ رسد، در این باره گفت: ما داشتیم شرایط خوبمان را پیدا می‌ کردیم و مقابل پدیده ای نتیجه گرفتیم که در مشهد نباخته بود. در برابر ملوان هم اسیر ناداوری و بدشانسی شدیم. اگر بدشانسی و ناداوری نمی‌ شد این بحث ها بود؟ اگر واقع بینانه نگاه کنیم ببینیم تیم رشد کرده؟ باز هم این را می‌ گویم که هر چیزی در زمان خودش باید درباره اش بحث شود.

درخشان در پاسخ به این سوال که این شرایط برای کادر سابق و علی دایی هم به وجود آمد و آنها هم خیلی زود و با توجه به نتایج این تیم برکنار شدند گفت: کادر سابق یک فصل بود، آشنایی کامل به تیمش داشت، خودش تیمش را بست و یک فصل با آن تیم گذرانده بود و نمی‌ توان گفت تغییرات زود انجام شده بود. اما من از 18 بازیکنی که در اختیار داشتم، 8 نفر مصدوم و محروم بوده و 2 نفر از آنها هم که دروازه‌بان بودند من با این بضاعت کار کردم. هیچ وقت نتوانستم ترکیب کاملی را در اختیار داشته باشم. در فصل نقل و انتقالات هم دیدید که چه مشکلاتی برای تیم ما به وجود آمد، خواسته هایی که داشتیم انجام شد، مشکلات بازیکنان حل شد؟ اگر می‌ گویم زمان بدهید به این دلایل است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا معتقد است کادر سابق نتوانسته عملکرد خوبی در نقل و انتقلات داشته باشد نیز گفت: نمی‌ گویم بازیکنانمان با کیفیت نبودند می‌ گویم که مصدوم و محروم بودند. به طور مثال پیام صادقیان محروم بوده و تا آمد به خودش برسد مصدوم شد.

درخشان در پاسخ به پیام صادقیان که بعد از اعلام آمادگی اش با کنایه به کادرفنی اعلام کرده بود اگر او را در زمین بگذارند شرایط بازی را دارد گفت: من با حرف بازیکن او را داخل زمین نمی‌ گذارم، پیام در تمرین گذشته حاضر شده اما در تمرین 2 روز گذشته ضربه ای به مچ پایش خورده که باید دید به این بازی می‌ رسد یا نه.

سرمربی پرسپولیس بار دیگر با اشاره به رشد کیفی بازی تیمش گفت: کیفیت بازی ما تغییر کرده، تیم ما سابق بعد از دقیقه 45 راه می‌ رفت اما اکنون تا دقیقه 90، 95 درون محوطه جریمه حریف هجوم می‌ آورند. من امیدوارم هفته به هفته بهتر شویم و به این روندی که اکنون رسیده ایم، سرعت ببخشیم.

درخشان که بعد از هفته ها برابر پدیده به برتری رسیده بود در واکنش به صحبت های سرمربی پدیده که اعلام کرده بود اگر تیمش شرایط عادی را داشت هرگز مقابل پرسپولیس بازنده نمی‌ شدند گفت: من به آقای مرزبان احترام می‌ گذارم و هر کسی یک نظری دارد، هر کس که فوتبال را می‌ فهمد متوجه می‌ شود که پرسپولیس با چه کیفیتی در این جا بازی کرد، ما با اقتدار و با کیفیت بازی کرده ایم و در نهایت برنده بازی شدیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد مذاکره نژادفلاح با برانکو و اطلاع او از این مذاکرات گفت: طبیعی است که هر باشگاهی حق انتخاب دارد و می‌ تواند با گزینه های دیگرش صحبت کند و این عرفش است که با گزینه دیگر صحبت کند. باشگاه با من مشورت نکرد. بلکه آقای نژادفلاح گفت با ایشان صحبت کرده ایم و اتفاق رخ داده را با من در میان گذاشت.

سرمربی پرسپولیس در مورد جدال حساس هفته آینده تیمش در لیگ قهرمانان آسیا و ضعف های این تیم گفت: من کاملا می‌ دانم تیم های مقابل با قدرت می‌ آیند، حریف مان 15 بازیکن با پاسپورت قطری دارد و 4 بازیکن خارجی هم گرفته است. اما ما در بحران بودیم و نتوانستیم بازیکن بگیریم.

درخشان در ادامه درباره حضور بازیکنان ایرانی در لیگ های عربی و شرایط آن نیز اینطور توضیح داد: این ها به دنبال پول می‌ روند و دنبال کیفیت نیستند. فرق فوتبال اروپا و امارات این است که آنجا دنبال کیفیت هستند و اینجا فقط پول. کشورهای عربی پول خوب می‌ دهند و بازیکن جذب می‌ کنند. تمام کشورهای عربی بازیکنانی جذب می‌ کنند که تابعیت این کشور را بگیرند. این بازیکنان به این دلیل می‌ آیند که فشار کمتری را تحمل کنند و پول خوبی بگیرند. اما در اروپا برای هر دلار کلی بازید زحمت کشید و تمرین کرد.

درخشان در پایان درباره نیمکت نشینی تادو، مهاجم برزیلی تیمش نیز اینطور توضیح داد: 2 تا مشکل داشت دندانش درد می‌ کرد و نگران خانواده اش هم بود. این هم بدشانسی من بود و از اول هم بدشانس بودم. من کی خوش شانس بودم؟!