به گزارش پارس به نقل از فارس، بیست و ششمین دوره مسابقات بین‌ المللی تکواندو جام فجر در حالی امروز به میزبانی خانه تکواندو برگزار شد که در پایان این رقابت‌ها تیم ملی ایران فاتح قهرمانی این دوره از رقابت‌ها شد.


نتایج دیدارهای نهایی اوزان مختلف به شرح زیر است:

وزن 58 کیلوگرم (وزن اول المپیک) فرزاد عاشور زاده 10 بر 0 آرمین هادی پور را شکست داد. در این وزن محمد کاظمی از ایران و نماینده ارمنستان مشترکاً روی سکوی سوم ایستادند.

وزن منهای 68 کیلوگرم (وزن دوم المپیک) ابوالفضل یعقوبی با نتیجه 13 بر 12 سینا بهرامی را شکست داد. در این وزن مهرداد نورمحمدی و نماینده ارمنتسانت مشترکا روی سکوی سوم قرار گرفتند.

وزن منهای 80 کیلوگرم (وزن سوم المپیک) میلاد بیگی 12 بر 0 فرزاد عبدالهی را شکست داد. (عبدالهی به دلیل مصدومیت در این مسابقات حاضر نشد.) در این وزن نماینده روسیه و فرانسه مشترکا سوم شدند.

وزن مثبت 80 کیلوگرم (وزن چهارم المپیک) سجاد مردانی 1 بر 0 مرتضی شیری را در راند طلایی شکست داد. در این وزن نمایندگان فرانسه عنوان سومی را کسب کردند. مهمترین نکته ای که در طول این رقابت ها رخ داد این بود که ابوالفضل یعقوبی مقابل محمد باقری معتمد نایب قهرمان المپیک لندن قرار گرفت که در پایان محمد باقری معتمد را شکست داد.

این مسابقات با تصمیم تیم های حاضر در این رقابتها در چهار وزن المپیکی برگزار شد.