به گزارش پارس به نقل از فارس، تیم فوتبال استقلال آخرین تمرین خود را قبل از دیدار با پیکان از ساعت 15 و 30 دقیقه امروز در زمین کمپ زنده‌یاد حجازی برگزار کرد.

در تمرین امروز آبی‌پوشان تمامی بازیکنان حضور داشتند و تنها جواد زرینچه با 20 دقیقه تاخیر به محل تمرین رسید.

* قبل از شروع تمرین امروز یک هوادار از شهر ایلام با خود یک بنر آورده بود که روی آن نوشته شده بود «800 کیلومتر به عشق امیرحسین صادقی» وقتی این هوادار صادقی را دید از او تعریف و تمجید کرد و صادقی هم از وی تشکر کرد. این هوادار در ادامه گفت‌وگوی خود خطاب به مدافع تیم استقلال گفت به خاطر تو در شهرمان دعوا کردم و بینی‌ام شکست که صادقی از او خواست دیگر این کار را انجام ندهد.

* مدافع ملی‌پوش استقلال هم وی را نزد خود برد و با او عکس یادگاری گرفت و جالب اینجا بود که صادقی به هنگام گرفتن عکس عدد 4 را نشان داد.

* شکست پرسپولیس مقابل ملوان و مهار پنالتی توسط مازیار زارع یکی از سوژه‌های تمرین امروز آبی‌پوشان بود. هواداران استقلال اعتقاد داشتند حتی اگر مازیار زارع پنالتی را هم نمی‌گرفت مشکلات این فصل پرسپولیس حل نمی‌شد. آنها در ادامه پیگیر زمان دقیق حضور بهنام برزای در محل تمرین بودند.

* قبل از اینکه امیر قلعه‌نویی به داخل زمین چمن بیاید بازیکنان مشغول تنیس فوتبال بودند. آنها در قالب دو گروه بین محسن فروزان، امید ابراهیمی، حنیف عمران‌زاده، امیرحسین صادقی و وحید طالب‌لو بازی می‌کردند که امیر قلعه‌نویی به محض ورود به زمین چمن شاهد کری آنها بود.

* مگویان، یعقوب کریمی و میلاد سلیمان‌فلاح نیز در گوشه‌ای از زمین با دروازه‌های کوچک فوتبال بازی می‌کردند.

* امیر قلعه‌نویی قبل از انیکه بازیکنان تمرین را استارت بزنند آنها را دور هم جمع کرد و خطاب به آنها گفت: از شما تشکر می‌کنم که در بازی با سایپا خوب بازی کردید و انتظار دارم فردا هم عملکرد قابل قبولی داشته باشید.

وی افزود: کرار بازیکن خوب و تاثیرگذاری است که نباید با برخی رفتارهایش شرایط تیمی و نظم آن را بر هم بزند. فردا باید بدون او بازی کنیم اما یادتان نرود شما چیزی از کرار کم ندارید و همه می‌توانید مثل او عمل کنید و از لحاظ کار فنی در جایگاه خوبی باشید.

* هواداری که خودش را از ایلام به تهران رسانده بود با بنر معروفش نزد قلعه‌نویی رفت و با او به صحبت پرداخت. وی سپس با سرمربی استقلال هم عکس یادگاری گرفت و به گوشه‌ای از زمین رفت تا تمرین را نظاره کند.

* میرشاد ماجدی، رضا نعلچگر و حمید ملک‌احمدی نفرات حاضر در تمرین امروز تیم استقلال بودند.

* در بخش اول تمرین بازیکنان خودشان به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و در نیمی از زمین فوتبال تحت فشار را بازی کردند.

* در بخش بعدی بازی آقاوسط انجام شد که سرمربی تیم استقلال خودش نظاره‌گر برنامه‌های تاکتیکی تیمش بود.

* در بخش پایانی نیز بازیکنان به سانتر از جناحین و زدن ضربات آخر به سمت دروازه‌ها پرداختند. در این بخش فکری، همدانی و ایمان عالمی با سایر بازیکنان پا به توپ شدند و جواد زرینچه و شاهرخ بیانی در گوشه‌ای از زمین بازی تنیس فوتبال انجام دادند.

* کریم بوستانی نیز در گوشه‌ای از زمین با دروازه‌بانان تیم استقلال کار کرد.

تیم فوتبال استقلال فردا در ورزشگاه آزادی به مصاف پیکان خواهد رفت.