به گزارش پارس به نقل از ورزش سه، سرمربی سایپا می‌گوید شکست تیمش برابر استقلال غرامت عملکرد او و بها دادنش به جوان‌ترهاست.


مجید جلالی پس از شکستی یک بر صفر تیمش برابر استقلال گفت: بازی خیلی مهمی با استقلال داشتیم. اگر پیروز می‌شدیم وارد یک مرحله جدیدی می‌شدیم و به تیم‌های بالایی اضافه می‌شدیم. فکر می‌کنم این شکست غرامت کاری است که ما انجام می‌دهیم. جوانانی که می‌توانند خوب باشند اما در یک روز عملکردشان خوب نیست و شما از امتیاز محروم می‌شوید. من به کاری که می‌کنم اطمینان دارم و البته همیشه این غرامت‌ها را داده‌ام. ما بازی خوبی کردیم و در نیمه اول بازی متعادلی را شاهد بودیم اما در نیمه دوم کاملا بازی یک طرفه‌ای را از تیم من شاهد بودید.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به اینکه هواداران سایپا پشت دروازه این تیم قرار داشتند و جایگاه‌های خوبی به آن‌ها داده نشده بود و اینکه ظاهرا بین هیات فوتبال کرج و برخی مسئولان سایپا اختلاف نظرهایی وجود دارد عنوان کرد: من سال‌هاست عادت کرده‌ام که کاری انجام دهم که در رقابت‌ نابرابر است. از جهات مختلف نابرابری در لیگ ایران وجود دارد. من در تعطیلات لیگ خواستم دو بازی تدارکاتی در کرج داشته باشیم اما اجازه ندادند این بازی‌ها را در کرج برگزار کنیم. اینجا رقابت برابر نیست. تیم‌هایی هستند که میلیاردی خرج کردند اما کار من نتیجه‌اش آورده میلیاردی برای باشگاه بوده است. من به این شکل کار عادت کرده‌ام و فکر می‌کنم این خدمت بهتری به فوتبال است. این غیر منصفانه بودن را در بازی با تراکتور هم دیدیم و در بحث تماشاگر هم این مسئله کاملا مشهود است. مگر اینجا زمین ما نیست؟ چرا نگذاشتند ما در اینجا بازی تدارکاتی برگزار کنیم. این یک حق طبیعی من مربی است که در همین زمین تمرین و بازی کنم.

وی افزود: به هر حال برای سایپا برای نماینده البرز باید یک شرایط بهتری در نظر بگیرند. حالا اینکه تخریب چیست و چه کسی از کس دیگری چه می‌خواهد به من ربطی ندارد. من دلم به همان 100 – 150 هوادار سایپا گرم است که همیشه پشت این تیم ایستاده‌اند. ولی آن‌هایی که تخریب می‌کنند بهتر است خودشان با مسئولان کنار بیایند.