به گزارش پارس به نقل از ایسنا: نیمه نخست دیدار تیم های سایپا و استقلال از هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر با برتری یک بر صفر آبی‌پوشان به پایان رسید.در ابتدای این نیمه استقلالی‌ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه 12 روی ارسال خسرو حیدری از میانه‌های میدان در حالی توپ برابر حنیف عمران‌زاده قرار گرفت که مدافعان سایپا در آفساید گیری دچار اشتباه شده بودند و این بازیکن در مصافی تک به تک با دروازه‌بان سایپا قرار داشت اما او قدر این فرصت را ندانست و با یک ضربه سر نه چندان قدرتمند توپ را به دستان اخباری سپرد.


با این حال سایپایی‌ها هم بیکار نبودند و در دقیقه 17 شوت مجتبی رمضانی می‌رفت که برای استقلال مشکل‌ساز شود اما توپ او راهی اوت شد و همین بازیکن در دقیقه 28 هم روی ارسال خوب حکیم نثاری در موقعیت خوبی قرار گرفت و تلاش کرد با یک ضربه سر این تیمش را به گل برساند اما توپ او به شکلی خطرناک از کنار دروازه استقلال به اوت رفت.

در ادامه این دیدار بازی برابری از سوی دو تیم ارائه شد و سطح کیفی بازی به طرز چشم‌گیری افت کرد. دو تیم نتوانستند از فرصت های نصفه و نیمه ای که داشتند به خوبی استفاده کنند تا اینکه در دقیقه 43 شوت زیبا و فنی میداوودی با واکنش زیبای فروزان همراه شد و توپ بعد از برخورد به دیرک افقی دروازه به کرنر رفت و در دقیقه 45 برخلاف روند بازی این استقلال بود که به گل رسید. ارسال زیبای یعقوب کریمی برای سجاد شهباززاده با ضربه سر دقیق او همراه شد و استقلال در نهایت با برتری یک بر صفر به رختکن رفت.

ترکیب استقلال: محسن فروزان، امیرحسین صادقی، حنیف عمران زاده،میلاد نوری، یعقوب کریمی، امید ابراهیمی، خسرو حیدری، جاسم کرار، سجاد شهباززاده، آرش برهانی و رضا عنایتی.

ترکیب سایپا: محمدرضا اخباری، محسن زاهدی، مجید ایوبی، وحید محمدزاده، ابراهیم شکوری، حامد شیری، حکیم نثاری، روزبه شاه‌علی دوست، مهدی ترابی، مجتبی رمضانی و میلاد میداودی.