به گزارش پارس به نقل از ورزش سه، آزمون که یکی از پدیده‌های فوتبال ایران در جام ملت‌ها بود و موفق شد در این تورنمنت دو گل حساس هم به نام خود ثبت کند در بازگشت به ایران به شدت از کی‌روش حمایت کرد.

مساله‌ای که باعث شد برخی بازیکنان نسبت به او و دیگر بازیکنان حامی سرمربی تیم ملی موضع بگیرند و اعلام کنند کسانی که مجیز کی‌روش را می‌گویند در تیم ملی حضور می‌یابند. سردار آزمون در گفت و گو با "ورزش سه"، نسبت به حرف‌های میلاد فخرالدینی واکنش نشان داد و گفت: اگر از کی روش تعریف می کنم به خاطر توانایی هایش و بزرگی است.

وی ادامه داد: او بی خود و بی دلیل سرمربی رئال مادرید نبوده، من هم از تعریف هایم قصد و غرضی ندارم. مربی بزرگ تعریف و تمجید می خواهد که کی روش از این قاعده مستثنی نیست. او بزرگی اش را با صعود تیم ملی به جام جهانی نشان داد و در جام ملت ها هم ثابت کرد که یک مربی کاربلد و تمام عیار است.

آزمون در ادامه در پاسخ به انتقاد فخرالدینی از کی روش می گوید: او نباید از کی روش صحبت کند. او سطح فنی خود را به وریا و خسرو برساند و بعد درباره تیم ملی و سرمربی آن حرف بزند. از نظر من او نباید درباره کی روش حرف بزند. نمی دانم چطور به خودش اجازه می دهد درباره این مربی بزرگ اظهار نظر کند.

مهاجم تیم روبین کازان در پایان گفت: آیا وقتی فخرالدینی از مربیانش تعریف می کند کسی باید اعتراض کند؟ حالا او هم نباید چنین واکنشی به مصاحبه ما بازیکنان تیم ملی و حمایت مان از کی روش نشان دهد. آنهایی که از کی روش حمایت می کنند همگی در باشگاه‌شان بازی می کنند. من وقتی قبل از جام جهانی از تیم ملی خط خوردم هرگز به خودم اجازه ندادم اعتراضی کنم و حرفی بزنم. چون کی روش را قبول داشتم و می دانستم تصمیمش منطقی است. حالا هم فخرالدینی فکرش را روی فوتبال بگذارد تا پیشرفت کند و به تیم ملی برسد. من کسی نیستم که بخواهم جواب بازیکنی را بدهم ولی میلاد فوتبالیست جوانی است و امیدوارم با تمرکز روی فوتبال بتواند سال ها به تیم ملی کمک کند.