به گزارش پارس به نقل از فارس: تیم فوتبال استقلال آخرین تمرین خود را قبل از دیدار فردا مقابل سپاهان از ساعت 15:30 در زمین کمپ زنده‌‌یاد حجازی پیگیری کرد. در تمرین امروز آبی‌پوشان، مگویان مدافع ارمنستانی غایب بود و این بازیکن به دلیل آسیب‌دیدگی به دیدار فردا مقابل سپاهان نمی‌رسد. هاشم بیک‌زاده امروز پا به پای دیگر بازیکنان استقلال بازی کرد و ملی‌پوشان این تیم هم در محل تمرین حضور داشتند.


* قبل از آغاز تمرین بازیکنان استقلال از حرکت امیر قلعه نویی در نشست خبری که پیامک آندرانیک تیموریان را به خبرنگاران نشان داده بود، تعجب کردند.

* کادر فنی تیم استقلال قبل از شروع بازی امروز در اتاق مربیان، دیدار تیم‌های گسترش فولاد تبریز و سایپا را تماشا کردند. سایپا حریف بعدی استقلال است و کادر فنی این تیم مشغول تماشای این مسابقه بود تا با نقاط ضعف و قوت حریفش آشنا شود.

*‌علی نظری جویباری معاون ورزشی باشگاه استقلال در محل تمرین حاضر بود و بازیکنان به محض دیدن وی سراغ مطالبات خود را می‌گرفتند. استقلالی‌ها از معاون ورزشی استقلال سؤال می‌کردند وضعیت مالی باشگاه خوب شد یا نه؟

* قبل از شروع تمرین امروز امیر قلعه‌نویی آخرین توصیه‌ها را به بازیکنان تیمش انجام داد و به آنها گفت فردا استارت کار ما در نیم‌فصل دوم است و باید با تمام وجود بازی کنیم.

* در ابتدای تمرین امروز بازیکنان به گرم کردن بدن خود پرداخته سپس آقا وسط انجام دادند. بخش پایانی تمرین امروز آبی‌پوشان به ارسال از جناحین اختصاص داشت که قلعه‌نویی روی ارسال دقیق بازیکنان و زدن ضربات آخر تاکید کرد.

* حدود 50 نفر از طرفداران استقلال در تمرین امروز این تیم حاضر شدند.

تیم فوتبال استقلال فردا در ورزشگاه آزادی و در اولین بازی بعد از تعطیلات لیگ برتر میزان سپاهان خواهد بود.