به گزارش پارس به نقل از ورزش سه، البته گفته می شود مشکلاتی در جذب این بازیکن وجود دارد که مدیربرنامه های ضرغام اسماعیل مسایل مطرح شده در مورد آزاد نبودن او را قویا تکذیب می کند.

امیرارسلان مرتاض در این رابطه اینگونه به "ورزش سه" توضیح می دهد: ضرغام قبل از جام باشگاهها آسیا از یک تیم در ایران پیشنهاد داشت اما توافقات لازم  انجام نشد البته در این مدت علیرغم مسایل مطرح شده با باشگاه پرسپولیس هم به صورت جدی مذاکره نشده بود.

وی در مورد صحبت حمید درخشان در مورد  پاسخ ندادن  باشگاه الشرطه دراین مدت و پیشنهاد بالای ضرغام برای حضور در این تیم گفت: صحبت آقای درخشان کاملا درست است اما تنها  سه روز است که  برای جذب ضرغام صحبت جدی شده و آن هم نه بصورت کتبی!

هیچ  بازیکنی نمی تواند 3روزه  فسخ خود را از باشگاه الشرطه  بگیرد. این باشگاه  مدتی است از لحاظ ساختار درونی دچار مشکل شده است و اگر بخواهم دقیق بگویم تقریباشبیه مشکل راه اهن در ایران را دارد.

وی ادامه داد: ما زمینه سازی و کارهای اصلی را  امروز انجام دادیم  و منتظر هستیم و مشکلی برای مذاکره با هیچ باشگاهی نداریم.

رقم پیشنهادی ضرغام مساله دیگری است که از سوی درخشان مورد انتقاد قرار گرفته است. مرتاض در این باره می گوید:در مورد قیمت هم این رقم پیشنهادی خود بازیکن و برای یک فصل و نیم بود و تفاوتی با دریافتی او پیش از جام ملت ها در تیم الشرطه ندارد. حتی نشاط اکرم هم در این باشگاه مبلغی بالغ بر ۶۰۰هزار دلار دریافتی داشت که به نظرم در حال حاضر با توجه به علاقه هر دو طرف قابل کاهش است.

وی در پایان درباره شایعه مذاکره ضرغام با باشگاه چینی گفت: اصلا چنین چیزی صحت ندارد و ضرغام نیاز به بازار گرمی ندارد و خودش هم مخالف این مسایل است. باشگاه چینی فقط در حد صحبت پیشنهادش را ارایه داد و درخواست رسمی تا به این لحظه از این باشگاه ارایه نشده و در مورد باشگاه ترکیه ای به همین صورت است و تا الان کتبا خواهان ضرغام نشدند.