به گزارش پارس به نقل از فارس: تیم فوتبال استقلال که برای دیدار روز جمعه مقابل سپاهان تمرین می‌کند از ساعت 15 و 30 دقیقه امروز برنامه‌های تاکتیکی خود را زیر نظر امیر قلعه‌نویی پیگیری کرد. در تمرین امروز تیم استقلال تمامی ملی‌پوشان این تیم حضور پیدا کردند و تنها هاشم بیک‌زاده به محل تمرین نیامد. ملی‌پوشان تیم استقلال به محض ورود به تمرین این تیم با کادر فنی استقلال برخورد کرده و با آنها خوش و بش کردند. امیر حسین صادقی که در آخرین روزهای نیم فصل اول مورد انتقاد امیر قلعه نویی قرار گرفته بود امروز با قلعه نویی برخورد کاملا طبیعی داشت و آنها با هم سلام و علیک عادی داشتند و این برخورد جای هیچ حرف و حدیثی را نگذاشت.


*مگویان و هلمکه دو بازیکن خارجی استقلال نیز در تمرین امروز حضور نداشتند.

*دوربین واحد مرکزی خبر امروز برای پوشش تصویری و خبری تمرین استقلال در کمپ زنده‌یاد حجازی حاضر بود و با بازیکنان و کادر فنی این تیم صحبت کرد.

*سیروس دین‌محمدی مربی تیم امید استقلال هفت بازیکن این تیم را در اختیار بزرگسالان قرار داده و آنها امروز در کنار تیم بزرگسالان تمرین می‌کردند.

*قبل از شروع تمرین امروز امیر قلعه‌نویی بازیکنان تیمش را دور هم جمع کرد و برای دقایقی با آنها به گفت‌وگو پرداخت. سرمربی تیم استقلال در بخش ابتدایی صحبت‌هایش خطاب به بازیکنان گفت: همانطور که می‌دانید بالاجبار باید روز جمعه مقابل سپاهان بازی کنیم. به امید خدا می‌خواهیم اولین قدم را محکم برداریم و از شما می‌خواهم که قدر خودتان را بدانید چون توقعات از شما خیلی زیاد است.وی همچنین از بازیکنان تیمش خواست در این فاصله چند روزه با جدیت تمرینات را زیر نظر بگیرند.

*با وجود آنکه پرویز حیدری مربی بدنساز آبی‌پوشان از ابتدای تعطیلات نیم‌فصل کار خود را با این مجموعه آغاز کرد اما امروز هم خبری از وی نبود و صادقیان مربی بدنساز جدید کار آماده‌سازی بازیکنان را زیر نظر گرفت.

*به هنگام آغاز تمرین امروز محسن فروزان و وحید طالب‌لو در کنار کریم بوستانی با یکدیگر عکس یادگاری گرفتند و مقابل دوربین‌های عکاسان ایستاده و این لحظه را ثبت کردند.

*میثم بائو هافبک اسبق استقلال و پرسپولیس که امسال در تیم استقلال خوزستان بازی می‌کند در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور داشت. وی قبل از شروع تمرین از امیرقلعه‌نویی رخصت گرفت و به او گفت من امشب پرواز دارم و می‌خواهم به اهواز برگردم اگر شما اجازه دهید با تیم تمرین کنم تا از شرایط آمادگی دور نشوم که سرمربی استقلال با این موضوع موافقت کرد. نکته جالب توجه اینجا بود که بائو با لباس بارسلونا در تمرین استقلال شرکت کرده بود.

*حدود 70 نفر از طرفداران تیم استقلال در تمرین امروز این تیم حضور داشتند و از نزدیک برنامه‌های تاکتیکی آبی‌پوشان را تماشاکردند.

*میرشاد ماجدی سرپرست تیم استقلال امروز به همراه برادر خود در تمرین حاضر شد و برای کارهای اقامت تیم استقلال در هتل هما ورزشگاه را ترک کرد.

*بخش اول تمرین استقلال به دویدن دور زمین و گرم کردن بدن‌ها اختصاص داشت. در بخش بعد بازیکنان کار ترکیبی را پشت سر گذاشتند که امیر قلعه‌نویی با جدیت خودش در این تمرین حضور داشت و پا به توپ شد. در بخش پایانی نیز بازیکنان در قالب دو تیم فوتبال بازی کردند همچنین کریم بوستانی امروز با حضور فروزان، طالب‌لو و گروسیان مدت‌زمان بیشتری را با دروازه‌بانان استقلال کار کرد.

تمرینات تیم استقلال فردا مجدداً برای دیدار با سپاهان پیگیری خواهد شد.