به گزارش پارس، میرشاد ماجدی در گفتگو با خبرنگار مهر، سرپرست تیم استقلال با بیان اینکه «هلمکه» بازیکن جدید استقلال در تمرینات این تیم مصدوم نشده است، گفت: غیبت کرار در تمرینات استقلال شایعه ای بیش نیست و او هر روز با استقلال تمرین می‌کند.

درباره دلایل مصدومیت بازیکن جدید استقلال اظهار کرد: بحث مصدومیت هلمکه به کادر پزشکی مربوط می شود اما تا آنجا که من در جریان هستم او در تمرینات استقلال مصدوم نشده است. این بازیکن دو روز پیش به تمرین آمد و با اجازه کادر پزشکی برای گرفتن آزمایش «ام آر آی» تمرین را ترک کرد. پس از آن بود که متوجه شدیم او مصدوم شده است.

سرپرست استقلال در ادامه افزود: هلمکه در تمرین استقلال مصدوم نشده و حتی روز بازی با صنعت نفت آبادان در ترکیب قرار گرفت و در اواخر بازی دچار یک مصدومیت جزئی شد و عنوان کرد که پایش درد می کند.

ماجدی در پاسخ به این سئوال که آیا او در هنگام حضور در استقلال دچار مصدومیت بوده و به کادر پزشکی اعلام نکرده، گفت: روز اولی که وی در تمرینات استقلال حاضر شد عنوان کرد که خسته است اما به هیچ وجه بحث اینکه مصدومیت است را پیش نکشید. ما امیدوار هستیم که با توجه به مصدومیتی که برای او پیش آمده زودتر بهبودی پیدا کند.

سرپرست استقلال، وضعیت این تیم را خوب توصیف کرد و افزود: پس از اردوی بسیار خوبی که در کیش داشتیم، بازیکنان تمرینات جدی را انجام می دهند و فردا قرار است یک دیدار دوستانه با راه آهن تهران داشته باشیم. روز دوشنبه هفته آینده آخرین بازی تدارکاتی‌مان را قبل از شروع لیگ با ملوان بندر انزلی انجام خواهیم داد و رفته رفته آماده می شویم تا نیم فصل را آغاز کنیم.

وی در پاسخ به این سئوال که گفته می شود کرار جاسم به دلیل دریافت نکردن مطالباتش در تمرین حضور پیدا نمی کند، گفت: این صحبت ها شایعه ای بیش نیست. کرار از روزی که از کیش بازگشته ایم با استقلال تمرین می کند و شرایط بدنی بسیار خوبی هم دارد.

ماجدی در خصوص بازی تیم ملی ایران مقابل عراق که روز جمعه برگزار خواهد شد، گفت: تیم ما به آن شرایط خوب رسیده که بتواند عراق را نیز شکست دهد. من از ابتدا گفته بودم که کی‌روش با نفراتی که در اختیار دارد می تواند در فینال این دوره از مسابقات حضور داشته باشد و این دور از دسترس نخواهد بود.

سرپرست استقلال در پایان در خصوص اینکه فینال این مسابقات بین چه تیم‌هایی برگزار می شود، گفت: امیدوارم یکی از دو تیم ایران باشد. فکر می کنم استرالیا اگر چه در مقابل کره جنوبی شکست خورد اما شانس اول رسیدن به فینال است.