به گزارش پارس به نقل از مهر، حیسن فرکی در خصوص شکست دو بر یک سپاهان مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: به هر حال از فرصت‌هایی که داریم باید نهایت استفاده را ببریم و بتوانیم به شرایط آمادگی برسیم. جدای از نتیجه تصمیم داشتیم فشار را روی بازیکنان به وجود آوریم. نیمه اول با نیمه دوم شرایط‌مان کاملا فرق می‌کرد و در مجموع از عملکرد بازیکنانم راضی هستم به خصوص در نیمه اول.


وی ادامه داد: در نیمه دوم تغییراتی اعمال کردیم که بازیکنانمان دچار مصدومیت نشوند و از جوانان استفاده کردیم. در هر صورت اردوی خوبی است و سعی می‌کنیم بتوانیم به آمادگی لازم برسیم. فکر می‌کنم در مجموع این بازی به سود هر دو تیم شد.

سرمربی سپاهان در خصوص اردوی این تیم در کیش تاکید کرد: اردوی خوبی است البته زمین این شهر به علت برخی مسائل آسیب دیده است اما در مجموع امکانات خوبی دارد و ما سعی می‌کنیم روز یکشنبه دومین بازی خود را با ملوان انجام دهیم و بتوانیم با موفقیت این اردو را به پایان برسانیم.

فرکی در خصوص شرایط آمادگی بازیکنان جدید سپاهان تاکید کرد: بازیکن برزیلی ما به تازگی به تیم ملحق شده تا شرایط آمادگی را به دست آورد زمان نیاز دارد. به هر حال از او 45 دقیقه استفاده کردیم. جهان‌عالیان و محمد غلامی هم به میدان رفتند و از امروز هم یک بازیکن ازبک به تیم ما اضافه خواهد شد و تلاش می‌کنیم شرایط خوبی در ادامه داشته باشیم.

وی در خصوص حضور تیم ملی در جام ملت‌های آسیا یادآور شد: حواشی قبل از اعزام تیم ملی به وجود آمد که امیدوارم به تیم لطمه نزند. تیم ملی باید در آرامش و به دور از حاشیه با تمرکز بالای بازیکنان به میدان برود. ما در مرحله مقدماتی شانس صعود زیادی داریم و در مراحل بعدی هم باید ببینیم عملکرد تیم چگونه خواهد بود. بازی‌های مقدماتی برای ما دیدارهای دوستانه به حساب می‌آید و می‌توان با این نظر به این موضوع نگاه کرد.

فرکی در خصوص اینکه چند درصد شانس قهرمانی ایران را در این دور از رقابت‌ها می‌داند، گفت: من شانس ایران را 50-50 می‌دانم و این موضوع بستگی به خود بازیکنان دارد.