به گزارش پارس به نقل از فارس: با نظر مساعد مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال صبای قم امروز محمد اوسانی‌کرد به عنوان مهاجم برای حضور در بازی‌های دور برگشت چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس به تیم صبای قم ملحق شد.


محمد اوسانی‌کرد متولد 20 شهریور ماه سال 1371 است و در نیم فصل نخست لیگ چهاردهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور عضو تیم استقلال‌صنعتی خوزستان بود و قرار داد خود را به مدت یک‌ونیم فصل تا پایان لیگ پانزدهم با صبای قم به ثبت رساند.

محمد اوسانی‌کرد بازیکن جوان و جویای نام اندیمشکی که اصلیتی شهرکی نیز دارد و از همان سنین نوجوانی برای تیم فوتبال بهرام زادگان خود بازی کرده و گل‌های فراوانی نیز برای تیم خود به ثمر رساند تا نبوغ خود را به عنوان یکی از مهاجمین آینده‌دار فوتبال کشور به نمایش بگذارد.

این بازیکن جوان بعد از اینکه توانمندی خود را به نمایش گذاشت مورد توجه کادر فنی تیم فوتبال استقلال‌صنعتی خوزستان قرار گرفت و بدین ترتیب در نخستین تجربه حضور در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی فوتبال کشور به این تیم لیگ برتری پیوست.

در راس کادر فنی تیم فوتبال استقلال‌صنعتی خوزستان عبدالله ویسی سرمربی سابق تیم صبای قم قرار دارد و این مربی که بسیار مجذوب مهارت‌های فنی و تکنیکی محمد اوسانی‌کرد شده بود تلاش کرد تا از این فوتبالیست مستعد بازیکنی تمام عیار بسازد و به وی در نیم فصل نخست لیگ چهاردهم میدان داد.

محمد اوسانی‌کرد در نخستین روزهای حضور خود در تیم استقلال‌صنعتی خوزستان در دیداری دوستانه در ترکیب اصلی این تیم مقابل تیم سوسنگرد به میدان رفت و حتی توانست 2 گل با پاس‌های ارسال شده از سوی میلاد میداوودی و عادل کلاه‌کج به ثمر رساند.

این بازیکن که تخصص بازی کردن در خط حمله را دارد در نیم فصل نخست بازی‌های چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در پنج بازی در ترکیب ثابت تیم استقلا‌ل‌صنعتی خوزستان به میدان رفت و 2 گل به ثمر رساند، ضمن اینکه یک پاس گل نیز ارسال کرد.

اوسانی‌کرد که سهمیه زیر 23 سال به شمار می‌رود پس از جدایی از تیم استقلال‌صنعتی خوزستان در نقل و انتقالات نیم فصل چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با توجه به پیشنهادات مختلف، تیم فوتبال صبای قم را برای بازی در دور برگشت لیگ برتر انتخاب کرد و به این تیم ملحق شد.

اوسانی‌کرد که سابقه بازی در تیم‌های فوتبال امید فولاد خوزستان و استقلال اهواز، نیروی اندیمشک و استقلال‌صنعتی خوزستان را دارد از امروز در تمرینات تیم فوتبال صبای قم حاضر شد و بدین ترتیب در کنار شاگردان مهدی تارتار به تمرین پرداخت.