به گزارش پارس؛ گل نوشت:  ایوب کلانتری هافبک موفق این فصل صبا مورد توجه پرسپولیس قرار گرفته است. ایوب که در لیگ دوازدهم یکی از خوب‌های فولاد خوزستان بود ابتدای فصل قراردادش با خوزستانی‌ها تمدید نشد تا در لیگ چهاردهم سر از صبا دربیاورد.

* قاتل دقیقه ۹۰ پرسپولیس

ایوب کلانتری در لیگ دوازدهم طی ۲۴ بازی ۱۵۶۴ دقیقه پیراهن فولاد را پوشید تا یکی از مردان تاثیرگذار در میانه میدان جنوبی‌ها باشد.

این بازیکن در ایستگاه هفتم لیگ گل تساوی فولاد را (دقیقه ۹۰)‌ وارد دروازه پرسپولیسی کرد که تا لحظه‌های آخر با گل دقیقه ۷۵ محمد قاضی از جنوبی‌ها جلو بود.

ایوب در لیگ دوازدهم به پیکان (هفته دهم- دقیقه ۷۹) و تراکتورسازی (هفته پانزدهم- دقیقه ۷۸) هم گل زد که این دومی ۳ امتیازی بود چون در نهایت به پیروزی ۳ بر ۲ فولاد منجر شد.

هافبک مورد نظر این روزهای حمید درخشان گل آخرش در لیگ دوازدهم را وارد دروازه گهر (هفته ۲۹- دقیقه ۹) کرد.

* فصل بد

ایوب در لیگ سیزدهم چندان خوش‌شانس نبود. به واقع حسین فرکی سرمربی تیم قهرمان فولاد در میانه میدان اعتقاد چندانی به استفاده از کلانتری نداشت. این شد که در لیگ قبل هم چشمه گلزنی‌های ایوب خشکید و هم آخر فصل در لیست خروجی‌های باشگاه قرار گرفت.

این هافبک فصل گذشته فقط شانس حضور در ۳۰ درصد بازی‌های تیمش را به دست آورد.

* احیا شدن زیر نظر صمد

کلانتری ابتدای لیگ چهاردهم با خروج از لیست فولاد راهی قم شد تا با صبای صمد مرفاوی پای به لیگ چهاردهم بگذارد. اتفاقا حضور ایوب در صبا و بازی کردن تحت نظر یک استقلالی شناخته شده مثل صمد مرفاوی، "جواب" داد.

کلانتری این فصل از روی نقطه پنالتی دروازه‌های ذوب‌آهن (هفته اول) و تراکتورسازی (هفته پنجم) را باز کرد. جالب اینکه این هافبک در دقیقه ۱۰ بازی با نفت مسجدسلیمان (هفته چهارم) و در تقابل با استقلال (هفته سیزدهم) هم گلزنی کرد که این گل دوم باعث شد آبی‌ها در استادیوم آزادی یک - یک برابر صبا متوقف شوند.

ایوب برای اینکه بیشتر به چشم سرمربی پرسپولیس بیاید در دقیقه ۸۸ دیدار مقابل نفت (هفته ۱۴) دروازه نفت صدرنشین را هم باز کرد.