به گزارش پارس به نقل از ایسنا: سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران معتقد است با استقلال خوزستانی بازی دارند که با برنامه بازی می‌کند.


امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال خوزستان اظهار کرد: خیلی خوشحالم که در اهواز هستم. اینجا شهری است که من خاطرات خوبی از آن همراه با استقلال اهواز دارم و اکنون هم بسیار خوشحالم که استقلال اهواز صدرنشین است. خوزستان هرچه آبی داشته باشد کم است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بازی بسیار سختی مقابل استقلال خوزستان داریم. استقلال خوزستان تیم بسیار خوبی است که با برنامه فوتبال بازی می‌کند و خوشحالیم که با چنین تیمی بازی داریم و استنباط‌مان این است که کیفیت زمین هم در اینجا نسبت به جاهای دیگر خوب باشد، ضمن اینکه با تیمی بازی داریم که فوتبال بازی می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران درباره محرومان و مصدومان تیمش در این دیدار گفت: حیدری، عمران‌زاده و قاضی و دو سه بازیکن دیگر از مصدومان تیم‌مان هستند که تیم پزشکی‌مان در حال تلاش است تا آن‌ها به بازی برسند و البته شاید نفراتی به این بازی نرسند که امیدوارم بازیکنان جوان‌مان جای آن‌ها را پر کنند.

وی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره نحوه پیوستن سلیمان فلاح از نفت مسجد سلیمان به این تیم که گویا سلیمان فلاح به باشگاه نفت گفته بود به دلیل بیماری پدرش قصد جدایی از این تیم را دارد، گفت: این حرف‌ها که فوتبالی نیست. به هر حال به بازیکن رضایت داده شده و آزاد است. دنبال حرف‌هایی باشید که به فوتبال کمک کند. به هر حال این بازیکن آزاد است که ما هم با او قرارداد بستیم.

قلعه‌نویی درباره ارائه لیست جذب بازیکن به باشگاه عنوان کرد: یک لیستی به باشگاه داده‌ایم که علی نظری و دوستان در حال تلاش و رایزنی هستند تا یک سری بازیکنان بویژه در خط هافبک، جذب کنیم. تاکنون هم فقط سلیمان فلاح جذب شده است.

وی ادامه داد: هنوز لیست خروجی نداریم به جز پژمان نوری که البته او هم در لیست خروجی ما نبود ولی پژمان بازیکن بزرگی است که به من گفت با توجه به شرایطی که ملوان دارد، می‌خواهد به این تیم کمک کند و این تیم به او احتیاج دارد که به او اجازه دادیم که برود. به هر حال او رفت تا به ملوان کمک کند و ان‌شاءالله که چنین هم شود. درباره تیموریان هم باید بگویم که او همراه تیم نیست. طی جلسه‌ای که داشتیم او یک سری خواسته‌ها داشت که مطرح شد و قرار هم شد خواسته‌هایش را مکتوب اعلام کند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در پاسخ به این سوال که نظرتان درباره مشکلی که برای برخی بازیکنان درخصوص کارت معافیت به وجود آمده است چیست گفت: من یک پیشنهاد می‌دهم که به تیمی مانند فولاد که نماینده‌ی ایران در جام باشگاه‌های آسیا است نگاه ملی شود. و بستری فراهم کنند که یک سری بازیکنان را در اختیار داشته باشد تا در این رقابت‌ها به آن کمک کنند. به هر حال تخلفی رخ داده است که من در آن حد نیستم که راجع به آن صحبت کنم. در هر صورت در این قضیه بیشترین ضربه را فولاد خورد و می‌توان نگاه ملی هم به آن داشت تا بازیکنانی که مرتکب خطا شده‌اند، بتوانند در بازی‌های آسیایی به فولاد کمک کنند.

وی در ادامه درخصوص ساختار دفاعی تیمش خاطرنشان کرد: ما در بحث ساختار و نظم دفاعی خیلی خوب هستیم البته نتایج خیلی بدی گرفته‌ایم که در تاریخ مربی‌گری خودم و استقلال تهران بی‌سابقه است ولی نمی‌توان این نتیجه را گردن بازیکنان انداخت. به هر حال یک سری بدشانسی‌ها نیز دخیل بوده است. یقینا در تعطیلات روی مشکلات کار می‌کنیم تا در نیم فصل دوم کمترین اشتباه را داشته باشیم. باید روی اشتباهات فردی کار کنیم. در نظم دفاعی هم خیلی خوب هستیم ولی گل‌هایی می‌خوریم که بچه‌گانه است و تمرکز لازم را نداریم.

قلعه‌نویی درباره تیم ملی امید و بزرگسالان در پایان گفت: برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم و همه باید کمک کنیم تیم ملی بزرگسالان و المپیک موفق باشند و هرچه زودتر برای تیم امید هم تعیین تکلیف شود.