به گزارش پارس به نقل از مهر، حبیب کاشانی عصر امروز در نشست خبری بعد از جلسه کمیته فنی و توسعه برای انتخاب سرمربی تیم امید گفت: در جلسه‌ای که کرانچار را در وزارت ورزش رد صلاحیت کردند آقای کفاشیان حضور داشت اما اجازه ندادند من حضور داشته باشم. کمیته شش نفره تصمیم گرفتند که کرانچار صلاحیت مربیگری در امید را ندارد.

وی در مورد انتخاب محمد خاکپور به عنوان یکی از گزینه‌های هدایت تیم امید گفت: تا قبل از اردوی قطر شناختی از مسائل فنی آقای خاکپور نداشتم اما در اردوی قطر دیدم که از نظر فنی در چه سطحی قرار دارد. به همین خاطر جزو گزینه‌ها قرار گرفت و قرار است کمیته فنی و توسعه در این مورد تصمیم گیری کند.

حبیب کاشانی در ادامه خاطرنشان کرد: از همه تشکر می‌کنم و عذرخواهی می‌کنم که نتوانستم کاری برای تیم امید انجام دهم. من برای آقای کفاشیان نامه کناره‌گیری‌ام را نوشتم اما ایشان را ندیدم و فردا مشخص می‌شود.

سرپرست تیم امید ایران با بیان اینکه تمام تلاش خود را به کار بستم تا بتوانم تنها 10 دقیقه وزیر را ملاقات کنم، گفت: هر چه قدر تلاش کردم نتوانستم با وزیر گفتگو کنم. من با نمایندگان مجلس نیز توانستم دیدار کنم و با آنها صحبت کنم اما متاسفانه نمی‌دانم چرا وزیر نخواست که با من ملاقات کند و در خصوص تیم ملی با یکدیگر گفتگو کنیم.

وی تاکید کرد: امیدوار هستم که این مشکل بین فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش حل شود تا بتوانیم با صعود تیم امید به المپیک جشن بگیریم.

کاشانی در ادامه خاطرنشان کرد: من کفاشیان را ندیدم و متنی هم برای ایشان آماده کردم که تقدیم کنم، اما متاسفانه نتوانستم به حضور وی برسم.

سرپرست تیم امید یادآور شد: من به عنوان یک شخصیت حقیقی برای تیم زحمات زیادی کشیدم و تلاش کردم تا بتوانم به تیم ملی کمک کنم و تنها به دنبال این بودم که به آرزوی 40 ساله برای رسیدن به المپیک پایان بدهم تا بتوانیم بازی‌های این تیم را در مسابقات المپیک شاهد باشیم. امیدوار هستم که مردم ناتوانی‌های من را بپذیرند.

کاشانی همچنین گفت: من که نتوانستم در این کار موفق باشم، اما امیدوارم کسانی که بعد از من می‌آیند از حمایت همه مسئولین برخوردار باشند و بتوانند آنچه را که در توان دارند برای تیم امید به کار ببرند