به گزارش پارس به نقل از تسنیم، تمرین امروز (شنبه) تیم فوتبال استقلال در غیاب دو بازیکن ملی‌پوش این تیم برگزار شد.


تمرین تیم فوتبال استقلال پس از تعطیلی یک روزه و جهت آماده‌سازی برای دیدار روز پنجشنبه مقابل استقلال خوزستان از ساعت 15:30 امروز (شنبه) در کمپ اختصاصی این باشگاه و بدون حضور خبرنگاران و عکاسان برگزار شد.

* در این تمرین امیرحسین صادقی و آندرانیک تیموریان غایب بودند.

* تمرین امروز با حضور بیش از 50 تماشاگر برگزار شد. آنها بیشتر در مورد شکست پرسپولیس مقابل ذوب‌‌آهن اصفهان و حذف این تیم از جام حذفی صحبت می‌کردند و اعتقاد داشتند که شاگردان یحیی گل‌محمدی قهرمان جام حذفی می‌شوند.

* امیر قلعه‌نویی، سرمربی استقلال ترجیح داد که به تماشای دیدار مرحله نیمه‌ نهایی جام حذفی بین پدیده خراسان و نفت تهران بنشیند. در غیاب قلعه‌نویی، جواد زرینچه به مدت پنج دقیقه برای بازیکنان صحبت کرد.

* کرار جاسم، هافبک عراقی تیم فوتبال استقلال به دلیل سرماخوردگی سرحال نبود و برخی از بازیکنان به او می‌گفتند که چرا سرماخوردگی‌اش خوب نمی‌شود.

* محمد قاضی که در تمرینات روزهای گذشته اختصاصی تمرین می‌کرد، امروز در مراحل آماده‌سازی آبی‌پوشان شرکت کرد. این بازیکن می‌تواند براساس نظر پزشکان روز پنجشنبه برای استقلال مقابل استقلال خوزستان بازی کند.

* بازیکنان ابتدا چند دقیقه زیر نظر امیر مهریزی، مربی بدنساز استقلال دور زمین دویدند و سپس تمرین آقاوسط را انجام دادند. پس از این بخش‌ها بازیکنان در دو گروه فوتبال درون تیمی بازی کردند.

تیم فوتبال استقلال روز پنجشنبه در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر در اهواز به مصاف تیم استقلال خوزستان خواهد رفت.