به گزارش پارس به نقل از فارس، سیاستی که کمیته انضباطی و کمیته استیناف در مورد محرومیت تیم فوتبال پرسپولیس از یک بازی خانگی بدون تماشاگر در نظر گرفت یک سیاست یک بام و دو هواست.
 
پیش از این، چنین اتفاقی برای تراکتورسازی تبریز افتاد اما در کمال ناباوری وقتی این باشگاه به محرومیت‌شان اعتراض کرد محرومیت تیم فوتبال تراکتورسازی از یک بازی بدون تماشاگر بخشیدند و این تیم با حضور هواداران بی‌شمارش به مصاف استقلال رفت که حتی منجر به باخت آبی‌پوشان شد.
 
این در حالی است که وقتی پرسپولس مقابل استقلال میهمان بود اما کمیته انضباطی در یک رایی عجیب پرسپولیس را به یک جلسه محرومیت از حضور تماشاگر محروم کرد و جالب‌تر اینجاست که محرومیت پرسپولیسی‌ها به خاطر بازی در لیگ برتر بود اما حالا محرومیت سرخ‌پوشان در جام حذفی قرار است اعمال شود. این موضوع زمانی جالب می‌شود که بدانیم در حالی که شب گذشته قول‌هایی به مسئولان پرسپولیس مبنی بر بخشش حکم محرومیت از حضور تماشاگران داده شده بود اما مشخص نیست که امروز چه اتفاقی رخ داد که حکم کمیته انضباطی توسط کمیته استیناف تائید شد آن هم در حالی که مهدی تاج رئیس سازمان لیگ با ارسال نامه به باشگاه پرسپولیس از رفتار هواداران این تیم تقدیر و قدردانی کرد.
 
هواداران پرسپولیس بعد از برد این تیم در دربی در آستانه آشتی با این تیم بودند اما با این اتفاق احتمال دارد باز هم هواداران پرسپولیس با حضور در ورزشگاه قهر کنند چرا که اگر یک درصد پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن مغلوب شود ضمن حذف از جام حذفی باز هم شاهد قهر هواداران با ورزشگاه خواهیم بود و مشخص نیست که کمیته انضباطی و کمیته استیناف با چه استدلالی در این مرحله جام حذفی چنین تصمیمی گرفتند آنهم در حالی که در اتفاقی مشابه هواداران تراکتورسازی بخشیده شدند اما این اتفاق برای پرسپولیسی‌ها رخ نداد.