به گزارش پارس به نقل از ایسنا ؛ حمید استیلی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال گفت: این نخستین بازی دور برگشت ماست و همانطور که می‌دانید ما زمان کافی برای کارهای تاکتیکی و ترمیم تیم نداریم و ان‌شاءالله در 50 روز تعطیلی لیگ این کار را انجام می‌دهیم. ما فردا برابر تیم بزرگی به میدان می‌رویم که سرمربی بزرگی دارد و این سرمربی بچه محل من هم محسوب می‌شود. در بازی برابر استقلال ستاری را به دلیل محرومیت نداریم و خالقی فر هم یک ساعت پیش به پرسپولیس منتقل شد. می‌خواستیم او را در این بازی داشته باشیم اما گفتند اگر بازی کند، نمی‌تواند به پرسپولیس برود. همچنین شیث رضایی و سید احمد موسوی هم غایب هستند. حامد نورمحمد هم درگیر مسائل خدمتش است و امیدواریم که به این بازی برسد.

او افزود: امیدوارم فردا یک بازی قابل قبول و خوب را ارائه دهیم. استقلال تیم بزرگی است و امیر قلعه‌نویی به عنوان کسی که بیشترین مقام را در لیگ برتر کسب کرده، بسیار مربی بزرگی است. به نظرم هواداران استقلال باید پشت امیر قلعه‌نویی بایستند چون او خیلی برای این تیم زحمت کشیده است.

مربی راه آهن در پاسخ به این سوال که آیا به سه امتیاز بازی با استقلال فکر می‌کند، اظهار کرد: ما هیچ گاه به ضد فوتبال فکر نمی‌کنیم و در دور رفت هم دیدید که ما گل اول را به استقلال زدیم. درست است که استقلال دو بازی پیاپی است که می‌بازد اما آن‌ها تیم بزرگی هستند و هواداران سرمایه اصلی آن‌ها هستند. نوسان در تیم‌های بزرگ وجود دارد و مهم مدیریت این نوسان است تا تیم به شرایط عادی برگردد. ما به سه امتیاز بازی با استقلال امیدواریم و می‌دانیم که یک امتیاز به درد هیچ کدام از ما نمی‌خورد.

وی در پاسخ به سوالی درباره سرانجام انتقال خانزاده به راه آهن بیان کرد:‌ ما امیدوار بودیم خانزاده را جذب کنیم تا در دفاع به ما کمک کند. او شرایط سنی خوبی دارد ولی وقتی که نمی‌خواهد به راه‌آهن بیاید، ما به زور کسی را به تیم‌مان اضافه نمی‌کنیم و امیدواریم هرجا که هست موفق باشد. بنده صحبتی با آقای درخشان داشتم و صبح هم به باشگاه رفتم تا در این باره صحبت کنیم. به هر حال پرسپولیس درگیر سه جام است و من هم پرسپولیس را دوست دارم و پرسپولیسی هستم. می‌دانستیم پرسپولیس به سه دفاع میانی دیگرش نیاز مبرم دارد و به همین دلیل گفتیم خانزاده شاید علاقه داشته باشد به جایی برود که بیشتر بازی کند. اما او قبول نکرد و ما هم مشکلی نداریم.

استیلی در پایان و در پاسخ به سوالی درباره مالکیت باشگاهش عنوان کرد: مشکل مالکیت ما هنوز حل نشده است. با دادستان صحبت کرده‌ام و گفته که به زودی این مسئله حل می‌شود. قیمت‌گذاری انجام شده و پیش‌پرداخت را هم داده‌ایم. حتی 90 درصد از طلب فصل گذشته بازیکنان را هم پرداخت کرده‌ایم. بحث اصلی بر سر انتقال برخی دارایی‌ها از آقای زنجانی به شرکت نفت است و از سویی دیگر برخی مسائل روند اداری طولانی‌ای دارند. ما در راه آهن جوان‌گرایی کرده‌ایم و به دنبال حضوری قدرتمند در این باشگاه هستیم. خوشحالم که بیشتر بازیکنان تیم ملی امید هم از راه آهن هستند و ان‌شاءالله به همین دلیل مسئولان کمک می‌کنند تا مالکیت باشگاه واگذار شود.