به گزارش پارس به نقل از فارس ، تمرین تیم فوتبال استقلال عصر امروز از ساعت 15:30 در زمین کمپ مرحوم حجازی پیگیری شد.

در تمرین امروز آبی‌پوشان میلاد سلیمان فلاح بازیکن نیم فصل اول نفت مسجد سلیمان حضور پیدا کرد و قبل از تمرین با امیر قلعه‌نویی و کادر فنی استقلال خوش و بش کرد.

* قبل از شروع تمرین امروز امیر قلعه‌نویی به مدت 5 دقیقه با بازیکنان صحبت کرد و سپس از آنها خواست با جدیت تمرین کنند.

*محمد قاضی که چند دیدار اخیر استقلال را از دست داده بود امروز به تمرینات برگشت. این بازیکن تنها به دویدن دور زمین و تمرینات اختصاصی پرداخت.

*یعقوب کریمی که در دیدار استقلال و ذوب آهن دچار مصدومیت شده بود در تمرین امروز غایب بود.

* آندرانیک تیموریان با وجود درخواست جدایی خود از استقلال در تمرین امروز شرکت کرد.وی صبح امروز با بهرام افشارزاده برای دریافت رضایتنامه خود مذاکره کرده بود.

* ادموند اختر امروز با حضور در محل تمرین نظاره گر برنامه‌های تاکتیکی آبی‌پوشان شد. همچنین سرپرست تیم استقلال هم در تمرین امروز حاضر بود.

* حدود 100 نفر از تماشاگران استقلال متشکل از لیدرها و افراد دیگر در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور داشتند. آنها در حین تمرین به شدت امیر قلعه‌نویی را تشویق کردند. تماشاگران در بخشی از شعارهایشان می‌گفتند« امیر خان اول بشی آخر بشی دوستت داریم». این تعداد از تماشاگران اعتقاد داشتند قلعه نویی نباید از این تیم کنار گذاشته شود و او در ادامه راه می‌تواند استقلال را قهرمان کند.

*در بخش اول تمرین بازیکنان زیر نظر بدنساز تیم به گرم کردن بدن‌های خود پرداختند و سپس در قالب چند گروه آقا وسط بازی کردند. در بخش پایانی هم دو تیم در قالب دو تیم زرد و آبی فوتبال را پشت سر گذاشتند. با توجه به سرمای هوا اکثر بازیکنان و کادر فنی استقلال با لباس گرم و کلاه و دستکش تمرین کردند.

*حنیف عمران‌زاده که روز گذشته به دلیل درد زانو تمرین نکرده بود امروز بدون مشکل در کارهای تاکتیکی شرکت کرد.

* در حاشیه تمرین امروز استقلالی‌ها پیگیر وضعیت تغییر زمان دیدار با راه آهن بودند و در این خصوص تماس‌هایی را برقرار کردند.

تمرینات تیم استقلال فردا مجددا در کمپ مرحوم حجازی برگزار خواهد شد.