به گزارش پارس به نقل از ایسنا، به دنبال حمله ارتش رژیم صهیونیستی به فدراسیون فوتبال فلسطین اطلاعیه ای به شرح زیر صادر کرد


در متن اطلاعیه فدراسیون فوتبال آمده است: هنوز اقدام نظامی رژیم صهیونیستی در قبال مردم مظلوم غزه از خاطرمان پاک نشده بود که این رژیم اقدام نادرستی دیگر در نقض قوانین و مقررات بین المللی و آن هم در مورد ورزش انجام داد.

یورش به ساختمان فدراسیون فوتبال فلسطین به بهانه های واهی، همانند اقدامات قبلی آنها بی منطق و به دور از روح ورزش و قوانین صریح اساسنامه فیفا است که دخالت سیاست و اقدامات نظامی در ورزش فوتبال را محکوم و غیر قابل قبول دانسته است.

فدراسیون فوتبال ایران ضمن ابراز انزجار از اقدامات انجام شده در قبال فدراسیون فوتبال فلسطین و محکوم کردن این اقدام که بر خلاف روح ورزش است، امیدوار است جامعه جهانی و بخصوص جامعه فوتبال نسبت به آن واکنش نشان دهد تا از این طریق حریم ورزش و بخصوص فوتبال برای همه کشورها حتی در زمان جنگ هم به رسمیت شناخته شود.

بلافاصله پس از این اقدام ناشایست توسط ارتش رژیم صهیونیستی، روسای فدراسیون های جهانی فوتبال (فیفا) و کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای اف سی) نیز واکنش نشان داده و این اقدام را محکوم کردند.