به گزارش پارس به نقل از  تسنیم:  تمرین تیم فوتبال استقلال جهت آماده‌سازی برای دیدار روز پنج‌شنبه مقابل ذوب‌آهن در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی امروز (سه‌شنبه) ساعت 15:30 در کمپ اختصاصی این باشگاه برگزار شد.


* در این تمرین محمد قاضی به دلیل مصدومیت غایب بود.

* آندرانیک تیموریان که غیبت روز گذشته‌اش در تمرین، حرف‌وحدیث‌های زیادی مبنی بر جدایی‌اش از استقلال مطرح کرد، به همراه برادرش سرژیک در تمرین امروز حضور یافت.

* پیش از آغاز تمرین، امیر قلعه‌نویی شاگردانش را دور خود جمع و به مدت 10 دقیقه برای آنها صحبت کرد. سرمربی استقلال که با ناراحتی برای بازیکنان صحبت می‌کرد، از آنها خواست همه تلاش‌شان را برای برتری مقابل ذوب‌آهن به کار ببرند تا اگر در صورت برخورد به پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی بتوانند با شکست حریف، هواداران استقلال را از ناراحتی خارج کنند.

* در حالی که قلعه‌نویی در داخل زمین برای بازیکنان صحبت می‌کرد، به یک‌باره تصمیم گرفت بازیکنان را به رختکن ببرد تا کسی متوجه حرف‌‌هایش نشود. وی به مدت 15 دقیقه در رختکن برای بازیکنان حرف زد. قلعه‌نویی به کرار جاسم و بازیکنان جوان اجازه نداد وارد رختکن شوند.

* تمرینات استقلال طبق تصمیم کادر فنی، بدون حضور خبرنگاران و عکاسان برگزار می‌شود اما حدود 15 تماشاگر از نزدیک نظاره‌گر تمرین تیم‌شان بودند. این تعداد در خصوص وضعیت تیم‌شان صحبت و اعتقاد داشتند که استقلال باید در نیم فصل تقویت شده و اقدام به جذب چند بازیکن کند.

* بحث شکست استقلال مقابل پرسپولیس همچنان سوژه اصلی تمرین این تیم بود. بازیکنان و همچنین هواداران با اشاره به بازی مقابل ذوب‌‌آهن گفتند که باید از سد ذوب‌آهن عبور کنند و در مرحله نیمه‌نهایی با پرسپولیس بازی کرده و انتقام شکست را بگیرند.

* 15 لیدر در محل تمرین حضور داشتند.

* استقلال فردا ساعت 12 آخرین تمرین خود را برگزار می‌کند و سپس با پرواز ساعت 17 راهی اصفهان خواهد شد.

تیم فوتبال استقلال پنج‌شنبه هفته جاری در اصفهان میهمان ذوب‌‌‌‌آهن خواهد بود.