به گزارش پارس، حجت‌الله خطیب در واکنش به  اظهارات منصور قنبرزاده مبنی بر اینکه ساختمان 2 باشگاه پرسپولیس و استقلال متعلق به فدراسیون فوتبال است و یا باید اجازه‌اش پرداخت یا خریده شود، اظهار داشت: در سال 84 نزد دادکان رفتم و از او درخواست کردم ساختمانی را برای باشگاه پرسپولیس و استقلال مهیا کند. بعد از فکر و مطالعه دادکان قبول کرد که این کار را انجام دهد.
 
وی ادامه داد: برای خرید ساختمان 400 میلیون فدراسیون فوتبال و 700 میلیون خودم پرداخت کردم. آن زمان توافق کردیم به علت دلایلی مانند عدم فروش ساختمان باشگاه توسط مدیران آینده و اینکه این ساختمان جای طلب‌ طلبکاران اهدا نشود، سند آن را به نام فدراسیون فوتبال بزنیم.
 
مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: فدراسیون فوتبال حق تصرف در این ساختمان را ندارد و چه بسا که آن 400 میلیون هم از طریق بلیت فروشی بازی‌های پرسپولیس تأمین نشده باشد.
 
خطیب افزود: ساختمان باشگاه پرسپولیس متعلق به این باشگاه است چون پول خریدش را خودمان داده‌ایم. قنبرزاده حرف اشتباهی زده است. فدراسیون هزار کار دیگر دارد و بهتر است آقایان به این کارها برسند، شما چه کار به ساختمان پرسپولیس دارید؟!
 
وی ادامه داد: دادکان کار خوبی کرده و آقایان این کار را خراب نکنند، این کار گناه است. تمام مدارک این قضیه موجود است و می‌توان آنها را ارائه کرد.
منبع: تسنیم