به گزارش پارس به نقل از تسنیم، علی کفاشیان در حاشیه تمرین امروز تیم ملی گفت: خوشبختانه شرایط تیم خوب است و انشاءالله شاهد بازی خوبی را برابر کره جنوبی باشیم.


وی درباره سفر مسئولان فدراسیون کره جنوبی به ایران و اینکه آیا جلسه‌ای بین او و مسئولان فدراسیون فوتبال کره برگزار خواهد شد یا خیر، خاطرنشان کرد: امشب قرار است جلسه‌ای با تیم مدیریتی فدراسیون کره جنوبی داشته باشیم. نایب رئیس این فدراسیون به کشورمان آمده اما بحث اصلی ما در خصوص مسائل انتخاباتی است و آنها آمده‌اند تا نظر ما را برای رای دادن برای کره جنوبی جلب کنند.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص کاندیدا شدنش برای نایب رئیسی کنفدراسیون فوتبال آسیا تاکید کرد: می‌خواهیم از حق ایران در AFC دفاع کنیم.

کفاشیان در پاسخ به این سوال که آیا قرار است کره‌ای‌ها از او در AFC دفاع کنند و او هم از حضور نمایندگان این کشور در هیئت رئیسه فیفا؛ تاکید کرد: اصلا چنین تفاهماتی نمی‌توانیم داشته باشیم. از کشورهای دوست هم کسانی هستند که کاندیدا شوند اما با توجه به امکاناتی که کشوری مثل کره در اختیار دارد حق آنهاست که در هیئت اجرایی فیفا نماینده داشته باشند. کره، ژاپن و حتی ایران می‌توانند چنین جایگاهی در فوتبال داشته باشند. متاسفانه می‌بینیم کشورهایی در چنین مجامعی جایگاه دارند که اصلا در فوتبال قدرتی ندارند.

وی در خصوص دربی تیم‌های پرسپولیس و استقلال در روز دوم آذر گفت: امیدوارم مسابقه خوبی از آب درآید و مردم هم از این بازی استقبال کنند. این بازی استرس‌های خودش را دارد اما دیگر مانند قدیم حساس نیست. الان دیدار تراکتورسازی با پرسپولیس، استقلال هم حساس شده و به نوعی دربی تهران یک بازی معمولی شده است. امیدوارم دیدار خوبی شود.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا از داخل کشور برای حضور در پست نایب رئیسی AFC از او حمایت شده است خاطرنشان کرد: آن چیز که عیان است چه حاجت به بیان است.

کفاشیان در خصوص جلسه فردا (دوشنبه) هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال اظهار داشت: قرار است در جلسه فردا ادامه جلسه گذشته و مسائل مالی مورد نقد و بررسی قرار بگیرد.

وی در واکنش به اینکه کی‌روش اعلام کرده از او و تیم ملی حمایت نمی‌شود خاطر نشان کرد: ما به همراه تیم ملی و کی‌روش یک حلقه هستیم و به نظرم منظور کی‌روش حمایت‌های بیرونی بوده است. دوست داریم همه از تیم ملی حمایت کنند تا تیم ملی روحیه خوبی داشته باشد. این انتظاری است که سرمربی از ما دارد.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره حضور زلاتکو کرانچار در تیم امید گفت: باید حبیب کاشانی را ببینم تا متوجه شوم که روند مذاکرات با کرانچار چطور بوده اما تا الان چنین دیداری روی نداده است.

کفاشیان در پایان تاکید کرد که طلب وینگادا را به زودی خواهد داد.