به گزارش پارس  به نقل از تسنیم، نیمار که شب گذشته (چهارشنبه) در پیروزی ۴ بر صفر سلسائو برابر ترکیه دو گل به ثمر رساند و شمار گل‌های ملی‌ خود را به ۴۲ گل در ۵۹ بازی افزایش داد، در گفت‌‎وگو با شبکه تی‌وی‌ گلوبوی برزیل در پاسخ به این سؤال که آیا در بهترین فرم دوران بازیگری‌اش قرار دارد، خاطرنشان کرد: بله خودم که اینطور فکر می‌کنم.

نیمار ۲۲ ساله، افزود: من بسیار احساسی هستم. ترکیه و این استادیوم هم به کشورها و استادیوم‌هایی که به یاد خواهم سپرد اضافه شد. انتظار چنین پیروزی را نداشتم و خوشحال‌تر از این نمی‌توانم باشم. با این حال همیشه می‌توان بهتر بود و بیشتر خواست. نمی‌خواهم در همین سطح متوقف شوم.

ستاره خط حمله تیم فوتبال بارسلونا که کشورش با قبول شکست شرم‌آور ۷ بر یک برابر آلمان در مرحله نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۴ از گردونه رقابت‌ها حذف شد معتقد است که سلسائو دوباره اوج خواهد گرفت و رقم خوردن پنج پیروزی متوالی در کارنامه این تیم با هدایت کارلوس دونگا نشان می‌دهد که برزیلی‌ها راه درستی را برای خروج از روزهای تاریکی که به همراه لوئیز فلیپه اسکولاری تجربه کردند، انتخاب کرده‌اند.

وی تصریح کرد: اکنون همه چیز بر وفق مراد پیش می‌رود. ما بازیکنانی بزرگ داریم نه فقط در تیم ملی بلکه به طور کلی در فوتبال برزیل. بازیکنان می‌آیند و می‌روند اما ما هرگز نباید ریتم خودمان را از دست بدهیم. در بازی برابر ترکیه هم فوق‌العاده ظاهر شدیم.

تیم ملی برزیل امیدوار است ششمین پیروزی متوالی‌اش با دونگا را پنج روز دیگر در وین در بازی برابر اتریش کسب کند.