عادل فردوسی پور در برنامه این هفته نود فرهاد مجیدی یکی از چهره های محبوب استقلال را به برنامه اش دعوت کرده بود و سوال برنامه اش هم  مربوط به گلزنی فرهاد مجیدی در دنیای فوتبال بود و از بینندگان خود خواسته بود تا از بین سه گزینه، به یادماندنی ترین گل فرهاد مجیدی در دوران فوتبال بازی کردنش را انتخاب کنند.

گزینه نخست مربوط به بازی دوستانه با اتریش بود که فرهاد مجیدی در آن مسابقه زننده تک گل ایران بود. تیم ملی آن بازی را با نتیجه 5 بر یک به حریف خودش واگذار کرد.

گزینه دوم به زمانی مربوط می شد که فرهاد در تیم العین بازی می کرد؛ در آن بازی هم مجیدی یکی از گلزنان بازی بود که در دقیقه 87 موفق شد دروازه دالیان را باز کند، اما اشتباهی که عادل و عوامل برنامه اش درباره این گل مرتکب شدند این بود که مجیدی گل قهرمانی العین را در آسیا نزد. او سومین گل تیمش را به ثمر رساند و  با توجه به برتری العین در مجموع دو بازی رفت و برگشت آنها با گلی که فرهاد زد راهی بازی فینال شدند.

با این حال در گزینه های برنامه نود نوشته بود:«گل قهرمانی العین در آسیا.»اتفاقی که باعث شد مجری برنامه نود در روی آنتن از همه عذر خواهی کند اما تا پایان برنامه این اشتباه در آیتم گل ها وحود داشت و تصحیح نشد.

گل بازی شصت و نهم استقلال و پرسپولیس هم یکی دیگر از گزینه های مطرح شده در برنامه نود بود.