در حالیکه شمارش معکوس برای آغاز رقابت های انتخابی المپیک 2016 ریو آغاز شده، تیم امید ایران شرایط جدیدی را پیش روی خودش می بیند که شاید بمنجر به برکناری نلو وینگادا شود. حبیب کاشانی که چندسالی از عرصه ورزش دور بود و در حوزه شهری فعالیت داشت، چند روزی است که مجددا دغدغه فوتبالی پیداکرده است.

عضو شورای شهر تهران که با حکم رییس فدراسیون فوتبال به سمت مدیر تیم ملی امید منصوب شد، طرح و پلن جدیدی برای تیم المپیک ایران دارد که مهم ترین آن ها به نیمکت امیدها مربوط می شود. نیمکتی که اگرچه وینگادای پرتغالی به آن تکیه زده اما به نظر لرزان می رسد! حبیب کاشانی که به شرط داشتن اختیار تام مسئولیت تیم امید را بر عهده گرفته، تمایلی به ادامه همکاری با وینگادا ندارد و حتی در مصاحبه های خودش صراحتا اعلام کرده که به هیچ وجه نگران ضرر و زیان مربوط به فسخ قرارداد با سرمربی تیم امید نیست.

نکته جالب توجه اینکه در بدو آغاز فعالیت تیم امید، یکی از نزدیکان حبیب کاشانی که چهره ای سیاسی است، فرهاد کاظمی را برای سرمربیگری تیم امید پیشنهاد داد که البته مورد موافقت مدیر تیم امید قرار نگرفت! چراکه کاشانی چشم به یک گزینه خارجی دارد که اخیرا همکاری با سپاهان را قطع کرد و از ایران رفت. زلاتکو کرانچار جدی ترین گزینه کاشانی برای جانشینی وینگادا است و حتی در جلسه روز پنجشنبه که در دفتر کاری یکی از نزدیکان کاشانی برگزار شد، مذاکرات ابتدایی در خصوص همکاری با سرمربی سابق سپاهان صورت گرفت.

این در حالیست که مسئولان فدراسیون فوتبال و بخصوص علی کفاشیان و هادی آیت اللهی حمایت قاطعی از وینگادا دارند و اینطور که از شواهد و قراین پیداست، اختلاف با مدیر تیم امید خیلی زود کلید خورده است! اما حبیب کاشانی مصرانه به دنبال فراهم کردن زمینه قطع همکاری با وینگادا است و مذاکره امروز ظهر با کیومرث هاشمی نیز در همین راستا برگزار خواهد شد.