به گزارش پارس به نقل از ایسنا: در ادامه ششمین روز مسابقات بوکس هفدهمین دوره بازیهای آسیایی اینچئون در وزن 81- کیلوگرم احسان روزبهانی 3 بر صفر مقابل" کولدیپ سینگ"از هند پیروز شد و به جمع چهار نفر پایانی این وزن رسید.


روزبهانی با این پیروزی و راهیابی به مرحله نیمه نهایی مدال برنز خود در این دوره بازیهای آسیایی را قطعی کرد.

بوکسور وزن 81- کیلوگرم ایران در این مبارزه با لباس قرمز شرکت داشت.روزبهانی در مبارزه اول خود در این بازیها "نوربو تاشی" از بوتان را شکست داده بود.

روزبهانی مدال برنز آسیا در سال 2013 اردن را در کارنامه دارد و در بازیهای آسیایی 2010 گوانگجو،بازیهای المپیک 2012 لندن و مسابقات قهرمانی جهان 2011 جمهوری آذربایجان هم مقام پنجم را کسب کرد.

حریف هندی روزبهانی هیچ مدال و مقامی را در کارنامه ندارد.

روزبهانی در مرحله نیمه نهایی حریف بسیار دشواری دارد و باید با "عادل بک نیازیمبتف" از قزاقستان که قهرمانی المپیک را در کارنامه دارد،مبارزه کند.

فردا(سه شنبه) در ادامه رقابتهای بوکس تیم ایران سه نماینده خواهد داشت که طبق برنامه در وزن 91+ کیلوگرم جاسم دلاوری با "کیم دو هیون" از کره جنوبی، در وزن 91- کیلوگرم علی مظاهری با "اوتانبایار" از مغولستان و سجاد محرابی در وزن 75- کیلوگرم با "ژانیبک المیخناف"از قزاقستان روبه رو می شوند. هر یک از بوکسورهای ما که دراین دیدارها برنده شوند مدال برنز خود در این دوره بازهای آسیایی را قطعی می کنند.