به گزارش پارس به نقل از ایسنا: مراسم تجلیل از زلاتکو کرانچار با حضور اعضای کادرفنی، هیات مدیره و بازیکنان این تیم امروز (شنبه) برگزار شد که زلاتکو کرانچار غایب بزرگ این مراسم بود. همچنین محمود کریمی و تونچی نیز در این مراسم حضور نداشتند.


در این مراسم محرم نویدکیا صحبت‌هایی را درخصوص حضور سه ساله کرانچار در اصفهان انجام داد. پس از آن رضا چلنگر به نمایندگی از کرانچار روی سن آمد و گفت: قرار بود کرانچار در مراسم امروز حضور پیدا کند اما از طریق تماس تلفنی متوجه شدم وی در تهران به سر می‌برد و به من پیامی داد تا به شما برسانم. کرانچار گفت: "از همه عذرخواهی می‌کنم که نتوانستم در این مراسم حضور پیدا کنم ولی از تمام مدیران قبلی باشگاه سپاهان به خصوص از خلیلیان و هیات مدیره تشکر می‌کنم که برای کسب قهرمانی تلاش‌های زیادی می‌کنند و مطمئن باشید هر جا که باشم خاطرات خوب اصفهان را فراموش نخواهم کرد."

پس از صحبت‌های چلنگر، کفعمی عضو هیات مدیره باشگاه سپاهان نیز سخنرانی کرد. سپس از تمبر یادبود کرانچار رونمایی شد که مجری برنامه گفت: پیشنهاد این تمبر به اداره پست اصفهان شده و در این هفته منتشر خواهد شد و امیدوارم بازیکنان از این تمبر برای فرستادن نامه استفاده کنند و اگر غیر از این عمل کنند نامه‌شان برگشت خواهد خورد!

همچنین خلیلیان نامه سپاسی را برای کرانچار تهیه کرده بود که در غیاب این مربی به چلنگر داده شد. سبحانی، مدیرعامل کارخانه فولاد مبارکه نیز لوحی را به کرانچار اهدا کرد که در غیاب او به چلنگر داده شد. چلنگر هم گفت: به زودی این لوح و نامه سپاس را به دست کرانچار خواهم رساند.