به گزارش پارس ،با اشاره به انتخاب حسین فرکی به عنوان سرمربی تیم سپاهان اظهار داد: وقتی که زلاتکو کرانچار خداحافظی می‌کند و اعلام می‌کند که قادر به همکاری نیست، ما طبیعتا باید یک نفر را انتخاب کنیم و بهترین گزینه مد نظر ما در شرایط کنونی، آقای فرکی با سابقه درخشان در تیم ملی، تیم نفت و فولاد خوزستان بود.

وی افزود: فرکی علاقمندی خود به تیم سپاهان را اعلام کرد و برای این مسئله اعلام آمادگی کرد و دلیل آنکه وی را انتخاب کردیم، این مسئله بود.

عضو هیات مدیره باشگاه سپاهان در پاسخ به سئوالی درباره زمان اندک مذاکره با فرکی و اینکه آیا او فرصت کرد برنامه‌های خود را در اختیار تیم قرار دهد گفت: ما صبح با او صحبت کردیم و به نتیجه رسیدیم و به جمع‌بندی رسیدیم و در کمتر از 12 ساعت، این اتفاق صورت گرفت و ان شالله فرکی در کنار تیم می‌آید و قرار است برنامه خود را به ما بدهند و کار کند.

وی در پاسخ به اینکه آیا فرکی قولی برای قهرمانی سپاهان داده یا خیر گفت: تیم ما ظرفیت قهرمانی دارد و به نظر او تیم ما پتانسیل قهرمانی دارد؛ فرکی شناخت خوبی از تیم دارد و او بازیکنان را به خوبی می‌شناسد زیرا بازیکنان کوچکی در تیم ما نیستند و همه اینها بازیکنانی هستند که شناخته شده هستند.

کفعمی ادامه داد: پریرا از بازیکنان قدیمی او به شمار می‌آید و غفوری نیز در نفت بازیکن او بوده و او این بازیکنان را می‌شناسد و بدون شک او ما را در بین تیم‌های اول قرار می‌دهد.

وی پیرامون دلایل جدایی یک باره زلاتکو کرانچار از تیم سپاهان گفت: صد درصد او خودش خواست که از تیم سپاهان جدا شود؛ او از شرکت در جلسه هیئت مدیره باشگاه سپاهان خودداری کرد و دلیلی برای ما عنوان نکرد و بهتر است در این باره از خود کرانچار بپرسید زیرا من از این مسئله اطلاعی ندارم.

عضو هیات مدیره سپاهان در پاسخ به سئوالی درباره شایعه اختلاف کرانچار و رسول خوروش و اینکه این مساله دلیل جدایی وی بوده، گفت: همانطور که می‌گویید، اختلاف کرانچار با خوروش شایعه بوده و اینکه می‌گویند او به خاطر مشکل با خوروش از تیم جدا شد، صحت ندارد.

منبع:مهر