به گزارش پارس به نقل از مهر، رقابت های بسکتبال جام جهانی که به میزبانی اسپانیا در جریان است عصر امروز چهارشنبه با دیدار تیم های ملی بسکتبال ایران و مصر از گروه  A این مسابقات در شهر گرانادا پیگیری شد که در پایان این بازی شاگردان مهمد بچیروویچ موفق شدند برابر حریف به پیروزی 88 بر 73 دست پیدا کرد.


تیم ملی بسکتبال ایران در شرایطی به مصاف مصر رفت که در سه دیدار گذشته خود برابر تیم های اسپانیان، برزیل و صربستان تن به شکست داده بود. با این حال ملی پوشان کشورمان در نبردی نزدیکی که با مصری ها داشتند موفق شدند به نخستین پیروزی خود دست پیدا کنند.

شاگردان بچیروویچ در نیمه اول رقابت نزدیکی با مصر داشتند و با وجود اینکه در اکثر دقایق بازی پیش بودند اما در برخی اوقات روی سبد مرتکب اشتباهاتی می شدند اما در نهایت موفق شدند نیمه اول را با نتیجه 48 بر 41 از حریف آفریقایی خود ببرند.

در کوارترهای سوم و چهارم ملی پوشان ایران نمایش بهتری داشتند و صمد نیکخواه بهرامی و حامد حدادی با پرتاب های تاثیرگذار خود فاصله ایران با مصر را زیاد کردند و اختلاف با حریف را حفظ کردند. در دقایق پایانی مصری ها که 10 امتیاز ار ایران عقب بودند رو به پرتاب های سه امتیازی آوردند تا بتوانند فاصله امتیازات را کم کنند اما آفاق با پرتاب های مفید فاصله را بیشتر کرد.

در فاصله کمتر از 4 دقیقه تا پایان این دیدار ایران ایران با نتیجه 82 بر 64 از حریف خود پیش بود. در این دقایق رقابت صمدنیکخواه بهرامی و حامد حدادی برای کسب عنوان امتیازآورترین بازیکن ایران جذاب و تماشایی دنبال می شد که صمد 24 امتیاز و حامد 23 امتیاز کسب کرده بودند. این روند تا پایان بازی ادامه داشت اما مهدی کامرانی در کمتر از دو دقیقه مانده به پایان بازی پنج فوله شده و از زمین بیرون رفت.