به گزارش پارس به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، پیام صادقیان بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس که در دیدار مورخ 93/05/16 مقابل فولاد خوزستان به دلیل انجام رفتار غیرورزشی به مدت 3 ماه از حضور در مسابقات محروم شده بود، پس از واریز جریمه نقدی متعلقه به میزان 50.000.000 ریال (پنجاه میلیون ریال) قادر به همراهی تیم خود و حضور در مسابقات رسمی لیگ برتر از تاریخ 24 مهر ماه سال جاری خواهد بود.


این بازیکن که در دیدار مقابل تیم فولاد خوزستان از سری مسابقات هفته دوم لیگ برتر به دلیل اعتراض و برخورد زننده نسبت به داور مسابقه و اقدام به شکستن شیشه در ورودی رختکن کرده بود، براساس بند 3 ماده 66 آیین‌نامه انضباطی، به 3 ماه محرومیت از همراهی تیم، حضور در مسابقات رسمی و پرداخت پنجاه میلیون (50.000.000) ریال جریمه نقدی محکوم شد که پس از ابلاغ رای، پیام صادقیان اعتراض و درخواست تجدید نظر خود را به کمیته استیناف ارائه داد.

از همین رو کمیته استیناف پس از بررسی محتوای پرونده، مدت زمان محرومیت وی را به 2 ماه و پرداخت جریمه نقدی فوق محکوم کرد. بر همین اساس کمیته انضباطی زمان پایان محرومیت صادقیان را 93/07/23 اعلام کرد و این بازیکن می‌تواند از تاریخ 24 مهرماه تیم خود را پس از واریز جریمه نقدی و ارائه اصل فیش به سازمان لیگ کشور همراهی کند. وی علاوه بر محرومیت انضباطی، در هفته سوم مسابقات لیگ برتر به دلیل اخراج در هفته دوم اجازه بازی نداشته است.